האישה עם השפתיים הכי גדולות בעולם: "כואב לי בפנים, קשה לי לחייך"

משפיענית רשת הידועה בתור האישה עם השפתיים הכי גדולות בעולם, עברה שישה הליכים קוסמטיים ביום אחד, זאת על אף ההתנגדות של הרופא הקבוע שלה

Andrea Ivanova2
אנדריאה איבנובה | צילום: Instagram: Andrea Ivanova

אנדריאה איבנובה, בת 26 מבולגריה, כבר ממזמן הוכרזה כאישה עם השפתיים הכי גדולות בעולם. אך היא לא מתכוונת לעצור. בצעד נועז שמשך את תשומת הלב העולמית, עברה המשפיענית הידועה שישה פרוצדורות קוסמטיות ביום אחד.

איבנובה, שכבר הוציאה למעלה מ-25 אלף דולר על מילוי שפתיים, החליטה לבצע שינויים נוספים בפניה, למרות סירובו של הרופא הקבוע שלה. "הרופא שלי פחד להזריק עוד חומצה היאלורונית לשפתיים שלי" סיפרה. "אבל עמדתי בתוקף על כך שאני רוצה יותר ושאני לא אפסיק".

Andrea Ivanova
אנדריאה איבנובה | צילום: Instagram: Andrea Ivanova

המסע של איבנובה לשינויים קוסמטיים קיצוניים לא היה חף מאתגרים. היא מודה שהמראה החריג שלה מקשה עליה למצוא אהבה. אך למרות זאת היא נחושה בדעתה להגדיל את השפתיים שלה עוד.

Andrea Ivanova3
אנדריאה איבנובה | צילום: Instagram: Andrea Ivanova

ב-21 בפברואר היא נסעה לגרמניה, שם מצאה רופא שהסכים לבצע את ההליכים בעלות של כ-1,000 דולר. הפגישה האינטנסיבית כללה עיצוב סנטר, עיצוב מחדש של הלסת, הגדלת שפתיים ושיפור עצמות הלחיים. למרות ההתרגשות מהשיפור הנוסף, איבנובה הודתה שהיא חוותה כאב ואי נוחות משמעותיים, הרבה יותר מאשר בכל אחד מההליכים הקודמים שלה: "כואב לי בפנים כרגע. קשה לי לחייך".

אולי יעניין אותך גם: הכלל החדש של האוורסט: המטפסים יצטרכו לקחת את הקקי שלהם בדרך למטה

אך למרות הכאב איבנובה לא מוכנה לעצור. היא מתכננת לחזור למנתח בגרמניה להליכים נוספים בעתיד, אך אפילו הוא הביע דאגות לגבי הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך.

Andrea Ivanova4
אנדריאה איבנובה | צילום: Instagram: Andrea Ivanova

כשנשאלה לגבי זה אמרה איבנובה כי היא מאמינה שלכל אחד יש חופש אישי בנוגע לבחירות אסתטיות.  "אסור לשפוט אנשים בגלל המראה שלהם, כי זה לפי הטעם שלהם".