בעלים של בית לוויות הסתיר גופה של אישה ברכב במשך שנתיים

משטרת קולורדו עצרה את מיילס הארפורד, בעלים של בית לוויות לשעבר, לאחר שהתברר כי הוא הסתיר גופת אישה ברכב במשך שנתיים

Rockville,,indiana,,usa, ,october,29,,2023:,abandoned,funeral,hearse
גופת אישה הוסתרה בתוך קרון מתים במשך שנתיים | צילום: Shutterstock

בעלים של בית לוויות לשעבר הואשם בהחזקת גופה של אישה בקרון מתים במשך שנתיים. מיילס הארפורד, בן ה-33, נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שנמצאה גופת אישה בת 63 בקרון מתים.

לפי המשטרה הגופה שכבה שם במשך שנתיים. המשטרה לא התקשתה למצוא את הגופה במהלך החיפוש בנכס, בעקבות ריח הסירחון העז שעלה ברגע שפתחו השוטרים את דלתות הרכב.

עוד גילו השוטרים 35 כדי אפר שהוחבאו ברחבי בית הלוויות. לפי ההערכה כדי האפר הכילו את שרידיהם של אנשים שנפטרו בין השנים 2012 עד 2021.

Araphoe Sheriff
מיילס הארפורד | צילום: Araphoe Sheriff

במהלך חקירתו טען הארפורד שהוא היה חייב כסף לכמה משרפות מקומיות, וכתוצאה מכך אף אחת מהן לא הסכימה לשרוף את גופת האישה. לכן הוא נאלץ להסתיר את הגופה בארון המתים. משפחתה של המנוחה אמרה לחוקרים שהם קיבלו לידיהם כד אפר שנאמר להם ששייך לאישה. האפר הועבר לבדיקה רפואית לבירור זהות השרידים.

אולי יעניין אותך גם: אישה שהתעוררה לחיים לאחר שהייתה מתה במשך 27 דקות כתבה פתק מצמרר

הארפורד צפוי לעמוד בפני אישומים של התעללות בגופה, זיוף תעודת פטירה וגניבת הכסף ששולם עבור שריפת האישה. התובעת המחוזית של דנבר, בת' מקאן, ציינה כי ייתכנו אישומים נוספים. הארפורד שוחרר ממעצרו ביום שישי.

חקירתו של הארפורד הגיעה על רקע חקירה גדולה יותר כנגד בעלי בתי לוויות ברחבי קולורדו, שסובלת מתקנות פיקוח רופפות. רק לפני שנה נמצאו בבית לוויות אחר במדינה כ-200 גופות במצבי ריקבון שונים במתקן שורץ חרקים.