טינקי ווינקי? זו הסצנה המינית שבגללה הורים מחרימים את הסדרה "הטלטאביז"

הסדרה האייקונית הטלטאביז שגידלה דור שלם נחשבת לאחת מסדרות הילדים הקטנים המוצלחות והמשעשעות בעולם. אך מסתבר שבתוך הסדרה מסתתרת לה סצנה אחת קטנה שנראית כאילו נלקחה מעולמות אחרים | צפו בעצמכם

טוב זה לא נראה | צילום: צילום מסך מתוך youtube

הורים ברחבי העולם נותרו המומים ומבוהלים, לאחר שסצנה ישנה של טלטאביז התפרסמה לאחרונה מחדש על ידי אב מודאג בטיקטוק, ובה ניתן לראות את ארבעת המשתתפים, הלוא הם הטלטאביז, מתנהגים בצורה, איך נאמר בעדינות? מוזרה.

כתבות נוספות

תאמינו או לא, אבל הסדרה המקורית של הטלטאביז שודרה לראשונה כבר ב-1997 ורצה עד 2001, לפני שחזרה לעניינים ב-2015-2018. הסדרה כמובן הפכה לקלטות שהיו לבנות בית לכל ילד שגדל בשנות ה-90 והאלפיים.

מי שמכיר את הרביעייה בצבעים עזים, אולי יזכור שיש להם הרגל להכניס את עצמם למצבים קצת מוזרים - אבל סצנה אחת מסויימת עברה אפילו את גבולות המוזרות שלהם.

צפו בקטע

בסצנה ניתן לראות את טינקי-ווינקי, לה-לה ופו עומדים בחוץ, כשטינקי ווינקי (הצהוב) אוחז בצעצוע נשיפה של מסיבות ומקבל הוראה לתת בו נשיפה חזקה מאוד, או באנגלית 'very, very, very big blow' והוא אכן עושה זאת.

צעצוע המסיבות מתפרק ופונה היישר לכיוון דיפסי (בצבע הסגול), שבמקרה מתכופף להרים באותו הרגע כובע.

נראה שהצעצוע החל לדגדג את הישבן שלו מה שגרם לו - או לה, למען האמת אני לא בטוח מה הם החבר'ה האלה - להתחיל להתנועע ולכאורה ליהנות מהחוויה.

באנגלית זה נשמע אפילו גרוע יותר | צילום: צילום מסך מתוך youtube

למה לא שמנו לב לזה בעבר? כנראה שאם הייתם בני שלוש הייתם לוקחים את זה כמקרה סתמי וחושבים שזה די מצחיק ודי טיפשי, אבל כמבוגרים, אנחנו חושבים שכולנו יכולים להודות שזה נראה קצת... מפוקפק.

ובכן, נראה היה שמשתמשי TikTok אחרים חושבים שהסרטון אכן לא בסדר, כשאדם אחד כתב: "עכשיו אני יודע למה אמא שלי לא נתנה לי לצפות בהם כשהייתי ילד."

מישהו אחר הרחיק לכת והוסיף: "לא אפשרתי לילדים שלי לצפות בתוכנית הזו. אחרי פרק אחד, אסרתי אותה".

אחרים חשבו שזה לא באמת מזיק לקטנטנים לראות את התוכנית, כיוון שהמוח שלהם לא באמת מפרש את הסיטואציה, בעוד רבים ממעריצי הטלטאביז לשעבר אמרו שהם צפו בזה במהלך ילדותם והתברר שהם יצאו בסדר.

אנחנו תמיד נאהב את ארבעת החמודים המקפצים | צילום: צילום מסך מתוך youtube

מה אנחנו חושבים? נראה שהיוצרים באמת ידעו מה הם עושים, ובכל זאת, שום תינוק בן 3 לא יבין ויפרש את הדבר בצורה רעה, לכן לדעתנו אין בעיה שגם הדורות הבאים ימשיכו לגדול על התוכנית המצחיקה והמיוחדת.