הכלב הטיל מימיו על המרצדס - בעלי הרכב תבע ויקבל פיצוי בסך 200 שקלים

לאחר שהתפרסם הסיפור על התביעה יוצאת הדופן של אלי מישרקי, הוא התראיין לאולפן "העולם הבוקר" וסיפר כיצד הגיע למצב של לתבוע אישה על צרכיו של הכלב שלה. וגם - מה חשבה ציפי רפאלי על המקרה ולאן מתכנן אלי לתרום את הכסף | הריאיון המלא

זמן צפייה: 05:37

מקרה מוזר התרחש אמש כאשר אלי מישרקי מנוף הגליל, זכה בתביעה על סך 200 שקלים בה תבע אישה אשר כלבה עשה את צרכיו על מכונית המרצדס שלו, לאחר שהראה עדויות ממצלמת אבטחה לבית המשפט.

כתבות נוספות

הבוקר (שלישי) אלי התראיין ל"העולם הבוקר" וסיפר את התרחשות האירועים.

אלי התחיל וסיפר לעומר ירדני שבמקור התביעה הוגשה על סכום של 1,600 שקלים, ואילו בית המשפט היה "רחמן" עם הנאשמת והחליט לפצות אותו ב-200 שקלים בלבד.

כשנשאל אלי מה יעשה עם הכסף הוא סיפר: "האמת שעדיין לא קיבלתי את הסכום, אני כנראה עומד לתרום אותו. המטרה של התביעה הייתי שהאישה לא רצתה לקחת אחריות ולהבטיח לי שדבר כזה לא יקרה שוב, ולכן נאלצתי לפנות לגורמים משפטיים".

אלי מישרקי | צילום: צילום מסך מתוך העולם הבוקר

עומר ירדני המשיך ושאל את אלי האם הוא לא חושב שהוא הגזים עם תגובתו, והוא סיפר: "באופן קבוע הכלב מטיל את מימיו על האוטו שלי, הדבר משאיר כתמים ומושך כלבים אחרים לעשות את זה גם. אני החלטתי להציב מצלמות מחוץ לבית ולהלחם בתופעה".

ציפי רפאלי שהייתה גם היא בפאנל שדיבר עם אלי, דווקא הסכימה איתו והביעה תמיכה: "אני קראתי את המקרה שלך והבנתי שבסך הכול רצית לקבל התנצלות ולקיחת אחריות. אני מבינה לליבך ובטוחה שלאחר המקרה הזה אנשים ישימו לב לאן הם הולכים עם הכלבים שלהם".

לסיום הצהיר אלי: "בתחילת המשפט אמרתי לאישה, 'אם תתנצלי אני מבטל את התביעה עכשיו' היא סירבה ואני המשכתי עד הסוף. כעת אני מתכנן להוסיף עוד 800 שקלים ולתרום את הכסף לעמותה שעוזרת לבעלי חיים".