סיוט: האכילה את בנה באצבעות דגים מטוגנות - ומצאה בפנים אלפי ביצי דגים

מקרה מוזר שקרה בשבוע האחרון במידלסברו שבבריטניה, כאשר אמא לילד בן שנתיים גילתה באצבעות הדגים שלה מראה לא צפוי. האם התלוננה לסופרמרקט וקיבלה בתמורה שובר של 5 פאונד, והצעה לאצבעות דגים חדשות

הזדעזעה לגלות ביצי דגים בצלחת בנה | צילום: צילום מסך מתוך twitter

צ'לסי פריר, אמא לילד קטן בן שנתיים ממידלסברו שבאנגליה, התכוננה להכין לבנה ארוחת צהריים בריטית קלאסית המורכבת מאצבעות דגים קנויות ומטוגנות.

בעת התקרבה להאכילו, שמה לב שמשהו מוזר באצבעות והחליטה לבדוק האם הן בכלל מוכנות. כשפתחה את האצבעות צ'לסי ציפתה לראות את הדג המטוגן ביחד עם אבקה, אך לא זה היה הדבר - האם נחרדה לגלות מאות ביצי דגים בכל אחת מן החתיכות שהיו באריזה.

כתבות נוספות

למרות שביצי דגים הן לעיתים מנות יוקרה שאנשים משלמים עליהם מאות שקלים, אין ספק שלא מדובר במנה האידיאלית לתינוק בן שנתיים.

צ'לסי מיד שיתפה ברחבי הרשתות החברתיות את המקרה המזוויע שקרה לה, ואמרה לצרכנים האחרים להזהר לקנות את המוצר שכן הוא "מלא בביצי דגים"

צ'לסי ובנה הקטן | צילום: צילום מסך מתוך twitter

הפוסט שהפך ויראלי הגיע לחברה "אסדה" שאחראית על ייצור המנה וכתבה בתגובה: "אמנם יש תהליך למניעת כניסה של ביצי דגים למנה, אך לצערנו לא ניתן למנוע באופן תמידי את המקרה ולעיתים אכן התהליך נכשל. אנו מצטערים בפני צ'לסי ומקווים שמקרה כזה לא יקרה שוב".

צ'לסי קנתה את אצבעות הדגים ליד ביתה במידלסברו, וחזרה אחר כך להתלונן. היא קיבלה שובר של 5 פאונד, אבל סירבה לקופסה נוספת של אצבעות דגים. לאחר מכן, היא הגישה תלונה באימייל לסופרמרקט.

בקיצור, בפעם הבאה שאתם קונים לילדכם אצבעות דגים, אולי כדאי שתחשבו פעמיים, או שלפחות תבדקו לפני האכילה.

אצבעות דגים
אצבעות דגים - טעים מאוד, אבל מסתבר שלעיתים מצריך בדיקה מקדימה | צילום: shutterstock