חברת התעופה חושפת: כך תוכלו לקבל שלישיית מושבים במטוס

פסח הגיע ואיתו הטיסות לכל יעדי העולם, ולמרות שאנחנו מתקשים להאמין שבהמראות הקרובות יהיה מקום להכניס אפילו סיכה, מצאנו כמה שיטות מעניינות לנסות ולהשיג מקום לבד. אז תרגיל הכובע, זיוף הפרידה או אולי בכלל הצעה של אחד מחברי הפאנל? תחליטו בעצמכם

זמן צפייה: 02:38

חברה התעופה האמריקנית "Southwest Airline" פרסמה סרטון משעשע בו מתוארות השיטות הכי הזויות להשיג שורת מושבים במטוס, אפילו ששילמתם רק על מושב אחד.

אז מה הדרך הכי יצירתית ובאילו תוכלו להשתמש בעצמכם? תשפטו בעצמכם

הבהרה - רוב השיטות אולי יעבדו גם באוטובוס ורכבת ואולי גם יותר רלוונטיות למקרים כאלה, אז שווה לנסות

כתבות נוספות

תרגיל הכובע

איך מבצעים? פשוט. מקבלים כיסא באחת השורות האחרונות מתיישבים בכיסא הפנימי, ומחזיקים כובע בכיסא שלידכם. כך יוצא מצב שמרחוק נראה שאדם יושב עם כובע בכיסא, ואתם הרווחתם לעצמכם שורה ריקה במהלך הטיסה.

תרגיל הכובע - שווה ניסיון | צילום: צילום מסך מתוך העולם הבוקר

תרגיל האיש המתלהב

איך מבצעים? פשוט אך דורש מעט השפלה עצמית. עליכם להראות חברותיים יתר על המידה ולהציע באובר נחמדות לאנשים לשבת לידכם, תפחו על הכיסא, קיפצו ובאופן כללי הראו התלהבות יתרה. אנחנו מניחים שרוב האנשים מחפשים שקט בטיסה שלהם, ופחות יהיו מעוניינים באדם חברותי ומעיק להעביר את הטיסה איתו.

פשוט להיות מגעיל

איך מבצעים? לגמרי הפשוט מכולם אבל דורש רוע. אדם בא ומבקש מכם לשבת לידו? פשוט תגידו לא באופן ישיר. הם כנראה כבר ימשיכו הלאה

תרגיל הפרידה

איך מבצעים? טלפון אחד, קצת טישו והרבה דמעות. מזייפים שיחת טלפון עם "בת הזוג" ומדברים איתה בדמעות בזמן שהיא כביכול נפרדת מכם. תדאגו לעשות סצנה רצינית עם הרבה בכי וצעקות, כדי שכל יושבי המקום ידעו שלידכם הם לא רוצים לשבת.

תבכו, תצעקו, תעשו הכול כדי לשבת לבד | צילום: צילום מסך מתוך העולם הבוקר

ומה עם השיטות של הישראלים? אירית רחמים מספרת שהיא פשוט מפזרת תיקים לכל עבר כמו ישראלית טובה שרוצה להיות לבד. ואילו שונית חמד משתפת כשהייתה מזמינה טיסות לשני אנשים, הייתה דואגת לשים את עצמה ליד החלון ואת בעלה תומר במקום המעבר, וכך מנעה פעמים רבות מאנשים להזמין את המקום שבינם.

כשנשאלה ציפי רפאלי לאיזה טריק הכי התחברה, היא הפתיעה ואמרה: "אני לא התחברתי לאף אחד מהם, אני מחפשת להכיר אנשים בטיסה כדי לדבר איתם ולהעביר את השעות המשעממות עד הנחיתה".

ציפי רפאלי ושונית חמד
ציפי בכלל מעדיפה לשבת עם אנשים | צילום: צילום מסך מתוך העולם הבוקר

גם למנחה עומר ירדני היה רעיון מקורי, הוא הציע לקחת מגבת ולזייף תינוק: "שימו הקלטות של בכי בתחילת הטיסה ואנשים יברחו מכם מיד".

אז מה השיטה הכי מוצלחת?