טריילר מורחב וסקסי ל"50 גוונים של אופל"

הספין אוף ל"מלחמת הכוכבים" שובר את הקופות, גל גדות מככבת ברוסית, והאם בן אפלק פורש? כל החדשות החמות מהוליווד

זמן צפייה: 00:25

|  טריילר מורחב וסקסי לסרט ההמשך ל"50 גוונים של אפור"

לאחר שנחשפנו לטריילר הראשון ל"50 גוונים של אופל", יצא אתמול קדימון חדש ומורחב שמציג סצינות נוספות מהסרט המדובר שאמור לצאת לאקרנים בארצות הברית לקראת יום האהבה הקרוב. בסרטון ניתן לראות רגעים אינטימיים בין השחקנים הראשיים של הסרט ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון על רקע הביצוע המשותף של טיילור סוויפט וזיין מאליק לשיר I Don’t Wanna Live Forever.

[youtube_embed youtube_id='vnLqJLeTMVU']

|  הצצה ראשונה לשיר של אמה ווטסון מתוך "היפה והחיה"

דיסני עושים זאת שוב ומגדילים את הבאזז סביב סרט הלייב - אקשן "היפה והחיה" שעתיד לצאת במארס הקרוב. בחשבון הטוויטר הרשמי של הסרט עלתה טעימה מרגשת מהשיר "Something There" בביצועה של השחקנית היפהפייה אמה ווטסון המגלמת את בל ומפגינה יכולות זמרה לא מבוטלות. אם לא התרגשתם עד עכשיו מיציאתו הצפויה של הסרט, פשוט לחצו פליי. אזהרה: כנראה שהציניות שלכם תיעלם ותחזרו למצב הרגשי בו הייתם בפעם הראשונה ששמעתם את השיר הזה. בהצלחה.

 

|  טריילר חדש לוונדר וומן

כולנו תמיד צמאים לעוד פרטים על הסרט "וונדר וומן" שעבורנו הוא כולו גאווה ישראלית. ולכן יציאתו של טריילר נוסף לסרט בכיכובה של השחקנית הישראלית והכוכבת הבינלאומית גל גדות זאת בהחלט סיבה למסיבה, אפילו אם הוא יצא בדיבוב לרוסית. חרשו.

[youtube_embed youtube_id='mkzder-dODM']

|  ייתכן שבן אפלק לא יביים את "באטמן" 

ואם בגיבורי על עסקינן, בעוד התסריט על סרט באטמן החדש בעבודה, השחקן בן אפלק שאמור לפי הפרסומים גם לכתוב ולביים את הסרט חושף בפני "The Guardian" מסר קצת שונה. זאת אכן התכנית הוא אומר, לביים, לכתוב וגם לככב בתפקיד הראשי, אבל אם זה לא יסתדר בדרך שבה זה ייצא מעולה בעיניו, הוא לא יעשה את זה. אולי באמת כדאי שהוא יתרכז בתפקיד אחד בסרט.

[youtube_embed youtube_id='7E5NbqzTQG0']

| סרט ההמשך למלחמת הכוכבים "רוג 1" כובש את טבלת שוברי הקופות

סרט הספין אוף ל"סטאר וורז" מתקרב לראש טבלת שוברי הקופות של 2016. סרט המדע בדיוני כנראה יגיע בשבוע הקרוב למקום הראשון ובכך יעקוף את סרט האנימציה "מחפשים את דורי" לאחר שהרוויח כ-425 מיליון דולר בקופות. בכך מסכם הסרט שנה מוצלחת במיוחד לאולפני דיסני.

[youtube_embed youtube_id='frdj1zb9sMY']

|  עונת הטקסים נפתחת עם גלובוס הזהב

בראשון הקרוב  עונת הטקסים של הוליווד נפתחת עם "גלובוס הזהב" בו מוענקים פרסים על ידי איגוד העיתונאים הזרים בארה"ב, להישגים יוצאי דופן בתחום הקולנוע וגם בתחום הטלוויזיה. את הטרס ינחו מגישי הטלויזיה ריאן סיקרסט וג'וליאנה רנסיק. מה שבעיקר חשוב בטקס הזה, הוא התוצאות שכנראה מנבאות את הזכויות בטקס האוסקר של 2017 שייערך ב-26 בפברואר.

צפו ברשימת המועמדים:

[youtube_embed youtube_id='OQAvnkK6EmU']

 

עוד ברשת סלבס:

פרסום ראשון: סט המחזמר "ספר הג'ונגל" הוצת 

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור