מי ניסה להצית את סט המחזמר "ספר הג'ונגל" עם עופר שכטר?

דרמה על סט המחזמר המצליח בכיכובו של כוכב הילדים המצליח. תחפושות רבות נשרפו כליל

זמן צפייה: 00:15

בעיצומו של סיבוב הההופעות של המחזמר "ספר הג'ונגל" בכיכובו של השחקן והמנחה עופר שכטר המגלם את מוגלי, פרצה שריפה על הסט. לרשת סלבס נודע כי בעודם נמצאים בשיאו של סיבוב ההופעות ברחבי הארץ, אנשי ההפקה הבחינו שמישהו ניסה להצית את המשאית בה מאכסנת ההפקה בשרפה התחפושות והתפאורה. השחקנים עצמם, שכטר, אודי ואביעד ושאר הצוות, לא נפגעו.

לצערם של אנשי ההפקה רוב התחפושות נשרפו ולא היה ניתן להצילן. גורם בהפקה סיפר כי העניין נמצא בבדיקה פנימית בניסיון להבין האם מדובר בשריפה שנגרמה עקב קצר חשמלי, או שהאם מדובר בניסיון זדוני של גורמים הרוצים לפגוע בהפקת המחזמר.

בהפקה צריכים לדאוג עכשיו לתחפושות ולציוד נוסף להמשך ההופעות. נכון לרגע זה ההופעה הקרובות, כולל זו בהיכל התרבות של חבל מודיעין בערב יום רביעי, מתקיימות כסדרן.

מהפקת 'ספר הג'ונגל' ברלינר הפקות וחברת בים בם בום  נמסר :

"צר לנו שמעשים שפלים כאלה מתרחשים בשיאן של הופעות חנוכה. רק לפני כמה חודשים נשרפה המשאית של כוכבת הילדים ענבלי בא לי, אחת מהכוכבות הראשיות של ההצגה וכעת פוגעים גם בהפקת 'ספר הג'ונגל'. הציוד כולו, תלבושות, הגברה, תאורה וכו' נשרף כליל. לשמחנו, הקולגות הנפלאים שלנו בתעשייה סייעו לנו להביא להמשך ההופעות אשר כולן sold out . ההצגה חייבת להימשך וכל ההופעות ימשכו כמתוכנן. אנו סמוכים ובטוחים במשטרת ישראל שעושה עבודה נפלאה ומטפלת בנושא בחומרה. בהזדמנות זאת נאחל לכולם חג שמח, מלא באור וניסים".

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור