חגיגת המיליונים של המיליארדר רומן אברמוביץ'. צפו

המיליארדר היהודי הצליח להתעלות על מסיבות קודמות עם מסיבה יוקרתית במיוחד שאיחדה את פול מקרטני והקילרס על במה אחת

| כמו בכל שנה גם השנה חגג המיליארדר היהודי ובעלי קבוצת הכדורגל צ'לסי, רומן אברמוביץ' בחגיגת סילבסטר יוקרתית, ואם חשבנו שאברמוביץ' לא יכול להתעלות על עצמו, הוא שוב מוכיח שהוא יכול ובגדול. בזמן שבארץ חגגו אנשי העסקים בארוחות אינטימיות ומסיבות פרטיות בביתם, אברמוביץ' החליט לחגוג את המסיבה השנתית שלו באי סנט בארטס שבקריביים.

רומן אברמוביץ'. צילום: גטי
רומן אברמוביץ'. צילום: גטי

אל המסיבה המדוברת הוזמנו חבריו הטובים של אברמוביץ' שהגיעו מרחבי העולם היישר אל האי. מעבר לקייטרינג יוקרתי בו הוגשו מנות עשירות והוגש אלכוהול מיוחד שהוטס במיוחד לאירוע. אבל שיא האירוע היה החלק האומנותי. אחרי שבשנים קודמות אירח אמנים כגון "בלאק אייד פיז" וגוון סטפני, השנה אברמוביץ' התעלה על עצמו עם אירוח של להקת גאנז נ' רוזס שהוטסו במיוחד לאי וביצעו מבחר מלהיטהם הגדולים ועל פי דיווחים באתרים שונים קיבלו מעל למיליון דולר. אם תרצו לחוות את החוויה כמו האורחים של אברמוביץ', תאלצו להמתין עד יולי הקרוב ותקנו כרטיס כמו אחד האדם.


וכאילו שזה לא מספיק, אחרי גנז עלו להופיע הרולינג סטונס ולקינוח עלו להקת "הקילרס" שתוך כדי ההופעה עלה במפתיע סר פול מקרטני שביצע (ראו סרטון) בין היתר את השיר Helter skelter. הפעם להבדיל ממסיבת הסילבסטר הקודמת ועד כמה שידוע לא היה ייצוג ישראלי. נזכיר כי במסיבה הקודמת השף אביב משה הוטס עם צוות מסעדת "מסה" למסיבה של אברמוביץ'.

עוד במשחקי הכסף

הפרידה המפתיעה של ענבל אור 

העסק החדש של אשת המיליארדר

הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

| עורכת התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" גלי בראון חוגגת היום (חמישי) את יום הולדתה. לכבוד האירוע המרגש, החבר הטוב אמיר פיי גוטמן ובן זוגו ינאי פרישר, הפתיעו את בראון בקליניקה של הקוסמטיקאית הצמודה של בר רפאלי ומשפחתה, פולה בליק דיין, המקום עצמו קושט בבלונים, ברכות ושמפניה. הגיעו להגיד מזל טוב, ציפי לוין וראש דסק האופנה בתוכנית, נוי גביש. מזל טוב

| קצת לפני שהמריאה לאירוע פתיחת הסניף הראשון של רשת BBB הישראלית מעבר לים, מנכ"ל החברה אהובה תורג'מן,  אירחה את כוכבי מכבי תל אביב בכדורסל להם היא נותנת חסות לרגל בואו של מאמן הקבוצה החדש איינארס בגאצקיס. בין החוגגים סמנכ"ל השיווק של הרשת, מורן פלשנר, אלי דריקס גיא פניני ועוד. מיד לאחר האירוע תורג'מן המריאה לברלין לפתיחת הסניף המדובר ואמרה "מדובר בסניף ראשון של הרשת הנפתח  מחוץ לגבולות ישראל ואנו מאוד נרגשים".

איינארס בגאצקיס, מורן פלשנר ודי גיי סילי. צילום: אביב חופי
איינארס בגאצקיס, מורן פלשנר ודי גיי סילי. צילום: אביב חופי

| גיוס ההמונים של "מרכז טל", על שמה של טל יעקובסון ז"ל בתה של סוכנת השחקנים זוהר יעקובסון, החל. את החתימה על הגיוס עשו במפגש לציון השנה החדשה בתל השומר. בין הנוכחים היו ד"ר נח סמואלס, המטפלים אריאל וקשטיין ורוית גורי ואורחים נוספים. מטרת גיוס התרומות הוא להגיע לסכום של בסך 50 אלף שקלים. לתרומות לחצו כאן.

יעקובסון, גורי, זוהר וסמואלס
יעקובסון, גורי, זוהר וסמואלס

| בטקס מרגש שערכה יו"ר עמותת "אור למשפחות" סא"ל במיל', עירית אורן גונדס, הוענקו 45 מלגות לאחים ששכלו את את יקירהם במערכות ישראל. הגיעו לעשות כבוד שרת המשפטים, איילת שקד, יו"ר אגודת הידידים, משה אדרי, מנכ"ל לילית קוסמטיקה, ניצה בילט, מנכ"לית תאטרון הבימה, אודליה פרידמן ונוספים.

עירית אורן, איילת שקד ומשה אדרי. צילום: מוקי שוורץ
עירית אורן, איילת שקד ומשה אדרי. צילום: מוקי שוורץ

| ואם כבר תרומות אז איש העסקים, בעלי רשת "בני הדייג" בני רבה נרתם למען סטודנטים במילואים. רבה תרם ארוחות בשווי עשרות אלפי שקלים לסטודנטים מהבין תחומי בהרצליה, תרומה אחת מבין רבות שרבה נוהג לתת.

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן