העסק החדש של אשת המיליארדר- רותם כהן

אשת המיליארדר מוכיחה שהיא יותר מדוגמנית ומקימה עסק חדש ומפתיע. רכילות עסקית

| ימים ספורים אחרי שחגגה יום הולדת עם חברותיה הטובות, רותם כהן חג'ג', אשתו  איש העסקים ובעלי "קבוצת חג'ג', צחי חג'ג', חוגגת שוב. למשחקי הכסף נודע כי כהן הקימה מוסיפה לעצמה טייטל חדש – אשת עסקים.

כהן וחברתה הטובה נטלי לוי הקימו עסק חדש בשם LA-LOVE gift  למתנות מיוחדות לאירועים השונים כמו ימי הולדת, בר מצוות, חתונות ושמחות נוספות. השירות החדש יאפשר גם מפגש ויעוץ אישי עם השתיים שיתאימו את אופי המתנה לבעל החגיגה. בין המתנות השונות אפשר למצוא עוגיות עם הדפס מיוחד של בעל החגיגה, תיבות נגינה עם ברכה בפנים ועוד.

העסק האמנם רק נפתח עכשיו אבל אפשר לספר כי היומן של כהן ולוי כבר עמוס בהזמנות לאירועים לחודשים הקרובים, וכל זה בלי פרסום אלא מפה לאוזן. ואם תהיתם מה המחירים, אז רף המחירים משתנה בהתאם לאירוע ושווה לכל כיס.

תיבה עם ברכות בפנים
תיבה עם ברכות בפנים
שוקולדים עם הדפסים מיוחדים
שוקולדים עם הדפסים מיוחדים

עוד במשחקי הכסף

הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

| גלעד קינן בעלי ה"פן בר" ובנו של מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, ציון קינן  לא נותן לסערה סביב אביו להשאיר אותו בבית. אמש (רביעי) הגיע קינן בליווי אשתו, שחר לאירוע הדלקת נרות בביתו של רב מקומי בבני ברק . עוד הגיעו לחגיגה: יהודה לוי ושלומית מלכה, איש העסקים נדב שצר ובת הזוג ספיר קשתי, איש חיי הלילה ובעלי מסעדת "יאסו" עומר כצמן ועוד חברים.

נדב שצר וספיר קשתי
נדב שצר וספיר קשתי
גלעד ושחר קינן
גלעד ושחר קינן

| אל הפרמיירה החגיגית של "החדר האחורי" של תאטרון בית לסין שנערכה אמש (רביעי), הגיעו יו"ר "האגודה למען החייל", אביגדור קהלני, מגישת חדשות 10, אושרת קוטלר, מגיש הטלוויזיה גיל ריבה, מרים זוהר, שרה פון שורצה וכמובן מנכ"לית תאטרון בית לסין, ציפי פינס.

ציפי פינס, אושרת קוטלר ונועם סמל
ציפי פינס, אושרת קוטלר ונועם סמל
אביגדור קהלני ואשתו
אביגדור קהלני ואשתו

חברת הבניה "אביסרור", הנמצאת בבעלותם של ג'קי ויורם אביסרור, ערכה הפנינג מכירת דירות חגיגי בעיר באר שבע. הגיעו לעשות כבוד לאביסרור שחקני הפועל באר שבע, לה נותנת החברה חסות. בין השחקנים היו בן שהר, אליניב ברדה ומאור בוזגלו. ברדה אף הכין את הקרקע לקראת פרישה ודיבר רבות עם אביסרור על רכישת קרקעות וענייני נדל"ן.

אביסרור וכוכבי הפועל באר שבע
אביסרור וכוכבי הפועל באר שבע

| מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך שידוע בפועלו למען המלחמה באלימות, הגיע לטקס הדלקת נרות שנערך במקלט של עמותת "בת מלך", עמותה הפועל עם משרד הרווחה למניעת אלימות במשפחה בקרב הציבור הדתי- חרדי. במהלך הטקס דיבר אלשיך על הנושא: "העיסוק בנושא אלימות במשפחה, הוא אחד הרגישים ביותר שיש. תפקידנו להחזיר את האור לחייהן של הגיבורות שבחרו לעשות שינוי בחייהן".

נלחם באלימות. המפכ''ל
נלחם באלימות. המפכ''ל

| כמו בכל שנה, גם השנה נערך טקס הדלקת הנרות החגיגי של וראייטי ישראל במלון הילטון בתל אביב. אל האירוע הגיעו  לשמח את הילדים ולעשות כבוד  ליו"ר וראייטי עו"ד אורי סלונים ומנכ"ל וראייטי, ריקי אריאל כוכבים כמו הדוגמנית אלכסה דול, אדריאנו חאובל, ג'ני צ'ראווני ועוד.

אנשי וראייטי, כוכבי הריאליטי והילדים
אנשי וראייטי, כוכבי הריאליטי והילדים

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-004' autoplay='1' credit='' kid='1_tc3mkbm2' duration='17']