בזמן שאור בן דוד חגג ניצחון: זה מה שעשו שאר דיירי "האח הגדול"

בזמן שרוב דיירי "האח הגדול" חגגו עם אור בן דוד במסיבת הזכייה שלו, מקבץ אחר של יוצאי הריאליטי בילו במסיבה אחרת בעיר והציגו איחוד מעניינים. עידן נצמד לקורלי ואילו יהב (מינוס הדר) ניהל שיחה צפופה עם עינב שרי

עינב שרי ויהב ארהבור
עינב שרי ויהב ארהבור | צילום: אור גפן

הזוכה המאושר של העונה האחרונה של "האח הגדול", אור בן דוד חגג אמש מסיבת ניצחון אחרי דחייה קלה בכמה ימים בעקבות המצב הבטחוני. כמעט כל החברים לריאליטי הגיעו לברך, פלוס כמה זמרים כמו אייל גולן, איתי לוי והצל אבל הייתה חבורה אחת שבחרה לפסוח על החגיגה. אז היכן היו מי מהדיירים שבחרו לא להתייצב בחגיגה של הזוכה הגדול? ובכן, במסיבה אחרת. עידן גלפר היה צמוד מאוד לקורלי לרוסה בבילוי בליל אמש, אתם חגגו עם יהב ארהבור מינוס הדר, שלא יצאה מהבית אתמול, שניהל שיחה צפופה עם עינב שרי, שרקדה על שתי חתונות והתייצבה בשני האירועים.

עידן גלפר וקורלי לרוסה
מה קורה פה 1? עידן גלפר וקורלי לרוסה | צילום: אור גפן

 

עינב שרי ויהב ארהבור
מה קורה פה 2? עינב שרי ויהב ארהבור | צילום: אור גפן

 

Orghefen 31 2

 

החבורה הגיעה לחגיגה הכפולה של אשת יחסי הציבור תהילה שמיר שחגגה את יום הולדתה ה-29 ואירוע חגיגות 6 שנים פעילות למשרד שלה באירוע חגיגי בבר ה-קונטנטו במלון קרלטון בתל אביב. עוד הגיעו לשמוח למרות המצב המסלים: אירה דולפין, זוכת "הישרדות" אלית מוסאיוף, מעיין אשכנזי, דרור רוקנשטיין ואחרים.

תהילה שמיר
תהילה שמיר | צילום: אור גפן