נחשו מי הגיע ומי הבריז? אור בן דוד חגג את הזכייה ב"האח הגדול"

למרות חיסולו הדרמטי של נסראללה, אור בן דוד זוכה העונה של "האח הגדול" החליט לא לדחות יותר את המסיבה וחגג את הזכייה במיליון באירוע מרגש. אז מי היה שם ומי בחר לוותר?

אור בן דוד
אור בן דוד | צילום: ארן חן צלמים

ביום חמישי האחרון, ימים ספורים לאחר הזכיה ב"האח הגדול", אור בן דוד היה אמור לערוך את חגיגת הניצחון שלו, אך המצב הבטחוני הרתיע, כך שהוא בחר לדחות את המאורע. המצב רק הלך והסלים, אבל נראה שעל רקע חיסולו של נסראללה הרגיש בן דוד צורך לפרוק את האנרגיות ואתמול התקבץ עם חבריו כדי לחגוג את הזכיה המרגשת. בעוד שרשימת המוזמנים כללה את מרבית דיירי הבית הסגור, הנוכחות לא הייתה מלאה לגמרי. סגניתו של הזוכה הגדול, פרידה, הייתה בין המוזמנות אך בחרה שלא להגיע. מי שכן הגיע להפגין נוכחות זה בן הזוג שלה, די ג'יי שארפ, שבילה עם חבריו לריאליטי: חיים טויטו, אורית טנג'י, מיכל מושיוב, עינב שרי, ברק מדר ועוד. בלטו בהיעדרם: הדר, אמילי, עידן, יהב, דני ושילה.

איתי לוי ואור בן דוד
איתי לוי ואור בן דוד | צילום: ארן חן צלמים

 

אייל גולן, אור בן דוד, די ג'יי שארפ
אייל גולן, אור בן דוד, די ג'יי שארפ | צילום: ארן חן צלמים

 

עוד בין החוגגים, נאמני "צבא האמת" שעזרו לדייר להגיע לניצחון כמו גם מפגש מרגש של בן דוד עם הזמר איתי לוי, איתו הוא עובד. זה היה המפגש הראשון שלהם מאז שיצא אור מהבית, שכן הזמר היה בסיבוב הופעות מעבר לים. גם אייל גולן היה שם עם בנו ליאם, הצל וזוכת העונה הקודמת יובל מעתוק.

אור בן דוד, יובל מעתוק
אור בן דוד, יובל מעתוק | צילום: ארן חן צלמים

 

אורית טנג'י, אור בן דוד ומיכל
אורית טנג'י, אור בן דוד ומיכל | צילום: ארן חן צלמים
אור בן דוד
לא שוכח את החטופים | צילום: ארן חן צלמים