תכירו: בת הזוג החדשה של אורי ששון

הרווק הכי לוהט של ישראל הוציא מהארון זוגיות לוהטת עם בחורה אנונימית, עד עכשיו. קבלו את הפרטים על הבחורה שעשתה איפון לליבו של המדליסט האולימפי

מאז הופעתו באולימפיאדת ריו בקיץ האחרון, המדליסט האולימפי אורי ששון הפך ברגע אחד ליקיר המדורים בישראל. שילוב של שרירים, חיוך כובש, אישיות צנועה וקסם אישי גדול הפכו אותו בחודשים האחרונים לאחד הרווקים הנחשקים בישראל.

ועכשיו, אפשר להגיד מברוק לששון שחשף ביום חמישי האחרון זוגיות חדשה ולוהטת עם בחורה אלמונית. השניים ערכו ביום חמישי האחרון את הופעתם הפומבית הראשונה באליפות ישראל בג'ודו ונתפסו על ידי צלמי הספורט במקום כאשר הם נראים מאוהבים ומאושרים.

יא אלוף! אורי ששון (Getty Images)
יא אלוף! אורי ששון (Getty Images)

אבל השאלה שמעניינת היום את כל בנות ישראל היא מי בת המזל שהצליחה לכבוש את ליבו של הענק הרגיש? אז קבלו את כל הפרטים על האשה שזכתה במדליית הזהב של עולם הדייטים הישראלי.

 

Happy world judo day (: @emmeric_le_person

A photo posted by Sasson Ori (@ori_sasson) on


אז תכירו: ליפהיפה הבלונדינית קוראים מיתר בילו, סטודנטית בת 23  בבינתחומי, בילו מתגוררת בימים אלו בפולג ועובדת במסעדה מוכרת בהרצליה. השניים מתחזקים זוגיות כבר שלושה חודשים מחוץ לראדר של כתבי הספורט והרכילות, עד כאמור יום חמישי האחרון. על פי מקורבים של השניים, בני הזוג הכירו במסגרת לימודיהם בבינתחומי, שם ששון לומד פסיכולוגיה/

מיתר בילו
מיתר בילו
מיתר בילו
מיתר בילו

 

 

עוד ברשת סלבס

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור

כל הפרטים על חתונתם של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן