כל הפרטים על החתונה של כתבי חדשות 2

אחרי גל הפרידות של 2016, היכונו לעונת החתונות של 2017: אז איפה ומתי יערכו גלעד שלמור ואדוה דדון את החתונה?

זמן צפייה: 03:23

שנת 2016 מתקרבת לסיומה ואיתה אנחנו מקווים שיחלוף גל הפרידות שמאיים על הביצה המקומית כדי שנוכל להתרכז באירועי החתונה הבאים עלינו לטובה. למשל החתונה המדוברת של כתבת תכנית חיסכון אדוה דדון, וארוסה, כתב הפלילים של חדשות 2, גלעד שלמור. אז מתי והיכן צפוי להיחגג האירוע המשמח? כל הפרטים לפניכם.

אחרי שחברם לחברת החדשות, הכתב והמבזקן, עופר חדד סגר אולם ותאריך לחתונתו המתוכננת כפי שקראתם כאן לראשונה, הגיע התור של דדון ושלמור לזרז עניינים. לרשת סלבס נודע כי חודשיים אחרי שהתארסו, הזוג הכי נוצץ בחדשות 2 סגר מקום שיארח את האירוע העתידי. המקום הנבחר הוא Sealine, מתחם אירועים חדש הממוקם על חוף ימה של בת ים.

התאריך הנבחר הוא 2.6.17. אל החתונה צפוים להגיע כ-500 איש וביניהם חבריהם לחברת החדשות, אנשי נדל"ן, פרסומאים, משפחה וחברים. להבדיל מסלבס אחרים כמו מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, יהודה לוי ושלומית מלכה, דנה פרידר ודין שטרן ועוד המתוכננים להתחתן בשנה הקרובה הרחק מהבועה התל אביבית, השניים הלכו על קל"ב, ככה שנוח יהיה לכולם. על הפקת האירוע הופקדו מורן שפיגל וגיל ספיר מsteps הפקות. את שאר הפרטים בנוגע לחלק האומנותי והתפריט השניים שומרים כרגע בסוד ולא משתפים אף אחד כדי לשמור על אלמנט ההפתעה.

מתה עליו ???

A photo posted by Adva Dadon (@adva_dadon) on


נזכיר כי ההצעה המרגשת הגיעה לאחר שלוש שנות זוגיות חמימה במהלך חופשה של השניים באפריקה. שם שלף שלמור טבעת והציע לדדון להינשא לו. היא אמרה כן וכל השאר הסטוריה. דדון העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם הטבעת ולצידה כתבה: "עכשיו, כשאין יותר בראנג'לינה, הרגשנו צורך ליצור מותג חדש. Giladva אפשר להתחיל להתרגל". שיהיה במזל.

❤️

A photo posted by Adva Dadon (@adva_dadon) on

משפט כלשהו על אהבה ?

A photo posted by Adva Dadon (@adva_dadon) on

 

עוד ברשת סלבס