הכינו את פנקסי הצ'קים: כל הפרטים על חתונת מגיש חדשות 2

מגיש חדשות 2 עופר חדד וארוסתו לא בזבזו זמן וסגרו תאריך ואולם. כל הפרטים

לזוגות מאורסים אחרים לוקח חודשים להחליט אם בא להם חתונת קיץ או חורף, אולם ותאריך כמובן, אבל יש כאלו שלא לוקחים את הזמן ויודעים טוב מאוד מה הם רוצים.

 

רק לאחרונה התארס מגיש חדשות 2 עופר חדד לבת זוגו, הודי צ'ייט, אבל רק פחות מחודש אחרי האירוע המרגש, השניים כבר החליטו על תאריך ואולם בו ישבעו אחד לשני על אהבתם לעיני משפחותיהם, הקולגות, אלוהים ויונית לוי. אז מתי האירוע החשוב שיאגד את כל הטאלנטים של חברת החדשות?

עוד ברשת סלבס:

פרץ נוסטלגיה: כוכבי בוורלי הילס 90210 מתאחדים

בגיל 45: מושיק רוט ובת הזוג מצפים לילד ראשון

 

התאריך הנבחר של המאורסים הטריים הוא ה-25 לינואר 2017, אז יחגגו את אהבתם במתחם האירועים היוקרתי והאהוב על מיטב הסלבס המקומיים, "אווניו" שבאיירפורט סיטי. בסביבתם של השניים מספרים שרשימת האורחים נסגרת בימים אלו אבל כבר עכשיו אפשר להמר שהשניים ישמרו שולחן למגישת חדשות 2, יונית לוי, מגישת תוכנית חסכון, קרן מרציאנו ונבחרת המגישים המוכשרת של המבזקנים והשדרנים של מהדורות חדשות 2.

 

כזכור, השניים הודיעו על אירוסיהם לאחר מספר חודשים של מערכת יחסים בסוף חודש אוקטובר האחרון, חדד (33) הציע לצייט (29) בעת חופשה רומנטית בירושלים. חדד הקרין על חומות העיר העתיקה את הצעת הנישואין הרומנטית וצ'ייטי כמובן אמרה "איי דו!", הכלה העתידית אמריקאית במקור,ועוסקת בתחום המחקר בבית החולים הדסה עין כרם. היא בת למשפחה ידועה במגזר הדתי.

 

 

ועד שהשניים יגבשו רשימת מוזמנים אנחנו נספר לכם מי כן הולך להיות באותה הרשימה, כל חבריו לחדשות 2, יונית לוי, בן מיטלמן, קרן מרציאנו ועוד.

 

רשת סלבס בפייסבוק. תנו לייק

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן