האם כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון עושה עלייה לישראל?

כוכבת הפורנו לשעבר, ג'נה ג'יימסון שעברה תהליך גיור מספרת ל"רשת בידור" על הכוונה לעשות עלייה

זמן צפייה: 00:49

 

כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון עולה לכותרות בישראל בשנים האחרונות פחות בגלל עברה ככוכבת הגדולה בעולם הסרטים למבוגרים ויותר בגלל הקשר החם שלה עם מדינת ישראל.

ג'יימסון יוצאת בשנים האחרונות עם היהלומן, ליאור ביטון ואף נמצאת בחודשי הריון מתקדמים ממנו, ג'יימסון בת ה-42 עברה גיור בעקבות האהבה ומשתפת את עוקביה באינסטגרם ובטוויטר באהבה הגדולה לישראל, אבל האם היא עומדת לעשות את הצעד הבא ולעלות לישראל?

NYC with my sweet baby daddy! Exciting things happening!

A photo posted by Jenna Jameson (@jennacantlose) on

ג'יימסון, סיפרה בעברה על הרצון לבוא לבקר בארץ הקודש עם בן זוגה, אך כעת מסתבר שהשניים מדברים על הרצון לעבור לישראל ולהתגורר כאן. בשיחה עם "רשת סלבס" סיפרה ג'יימסון על האהבה הגדולה לישראל ועל התוכניות לעתיד: "אני ובעלי מקווים לעבור לישראל בשנה הבאה לפני הלידה".

אם תהיתם לאן השניים עומדים לעבור, אז תכינו את הניידים והמצלמות. אם בא לכם להעיף מבט בכוכבת הענקית ויורש העצר העתידי אז פשוט תכוונו את הוויז פשוט להרצליה, "אנחנו עוברים להתגורר בביתו של בעלי בהרצליה", מאשרת ג'יימסון באותה שיחה.

 

Baby shopping with my sidekick Liyam ???

A photo posted by Jenna Jameson (@jennacantlose) on

 

תאריך מדויק עוד אין אבל לפי מקורבים לג'יימסון וביטון, יש סיכוי גדול שאת חג הפסח יחגגו השניים  בביתם שבהרצליה עם היורש העתידי.

נזכיר כי ג'יימסון בת ה-42 התגרשה בשנת 2015 והחלה לצאת עם ביטון, ישראלי לשעבר, יהלומן במקצועו המתגורר בלוס אנג'לס שבארה"ב. ג'יימסון החלה בהליך הגיור לטובת חתונה עם ביטון ומאז היא משתפת ברשתות החברתיות תמונות שלה אופה חלות ומאכלים ישראלים אחרים שהיא מכינה לקבלות שבת שהיא עורכת בביתה.

ג'יימסון נחשבת לתומכת ישראל אדוקה ולא מתייבשת להביע את עמדתה הפוליטית, היא כבר התבטאה מספר פעמים לטובת המועמד הרופבליקני דונלד טראמפ ואפילו סיפרה על אהבתה לראש ממשלת ישראל נתניהו, השבוע צייצה בטוויטר "אני חייבת להודות, אני מאוהבת בנתניהו". נראה לכם שיש חדר פנוי בוילה בקיסריה?

זה ספר הקודש שם? ג'נה ג'יימסון Getty Images
זה ספר הקודש שם? ג'נה ג'יימסון Getty Images

 

Have a beautiful Passover! So thankful for all I have??

A photo posted by Jenna Jameson (@jennacantlose) on