מה המכנה המשותף בין החתונות של בר רפאלי ושלומית מלכה?

וגם: נשות העסקים שהגיעו בלי להתבייש להקרנה של הסרט האירוטי "50 גוונים של אופל"

זמן צפייה: 01:25

|חתונת הענק של השחקן יהודה לוי ומנחת "The Voice ישראל" שלומית מלכה שתערך בחוות "מעיין הנעורים" שבדרום הארץ ב25 במאי מתקרבת בצעדי ענק, ואיתה הסידורים האחרונים.  השניים עוד לא החליטו מי ילביש אותם באירוע הגדול, אבל כן סגרו מי יכין את האוכל. לאחר סדרת טעימות החליטו בני הזוג הנוצץ לסגור עם שף מסעדת "קלארו" רן שמואלי. בעבר פורסם שהשף העסוק אסף גרניט יהיה אחראי על התפריט אבל כנראה שזה שירד כרגע מהפרק. לוי ומלכה נפגשו לאחרונה לסדרת טעימות ואחריהם סגרו את המנות אשר יוגשו בחתונה. נזכיר כי שמואלי היה גם השף בחתונתם של יו"ר קבוצת נטו עדי עזרא ודוגמנית העל בר רפאלי.

סגרו שף. יהודה לוי ושלומית מלכה
סגרו שף. יהודה לוי ושלומית מלכה | צילום: צילום

| עולם העסקים לא פסח על הפרמיירה החגיגית של הסרט השני בטרילוגיה הארוטית "חמישים גוונים של אופל"  בשיתוף גלובוס מקס שנערכה אמש (רביעי) בסינמה סיטי גלילות. מעבר לצפייה בסרט לפני כולם זכו האורחים לבופה ואלכוהול יוקרתי. בין האורחות שהגיעו לצפות בסרט מעבר למנהלת השת"פ של גלובוס גרופ רויטל צורדקר היו בעלי "קסטרו" אתי רוטר, בעלי "שלמה סיקסט" עפרה רייך שמלצר, ענת בירן, קארן גילרמן, בעלי "אדידס ישראל" ליאת מולייב, אורית אמיר, פנינה רמון ונוספות.

אתי רוטר
אתי רוטר
ענת בירן
ענת בירן
עפרה רייף שמלצר
עפרה רייף שמלצר
פנינה רמון
פנינה רמון
ורד רוזן וליאת מולייב
ורד רוזן וליאת מולייב

|מנכ"ל ESET ישראל גיל נוילנדר מעביר את הימים האחרונים בכנס השיווק העולמי של החברה בסלובקיה. אל הכנס הגיעו נציגים מרחבי העולם כדי לשמוע על חידושים והתפתחויות בתחום. בין הנוכחים היו מנהלת השיווק של EMEA יאנה אורגובה, נציג ניגריה אולפמי אקה, נציג רומניה אלכסנדרו סיפצ'ו ודוברת החברה בישראל מיכל גוב .

גיל נוילנדר ובכירי הכנס
גיל נוילנדר ובכירי הכנס

|הערב (חמישי) תערך חגיגת הענק של בעלי "קלאב הוטל" בת שבע בובליל בארכא בנמל תל אביב עליה קראתם כאן לראשונה. מה שלא יודעות 200 האורחות המוזמנות לאירוע שעל החלק האומנותי של האירוע הופקדו המסלסל היווני שלומי סרנגה ומלכת השירה בציבור עינת שרוף.

|לא רק בובליל תחגוג הערב , גם בתו של איש העסקים עדי קייזמן ואשת העסקים עפרה שטראוס תחגוג היום בת מצווה בריבר סייד בתל אביב. יגיעו משפחה וחברים.

עוד במשחקי הכסף

קופי פייסט: נעמי הורביץ נגד הבית התאילנדי

איל קיציס עתר לבית המשפט שיפנה דייר מביתו

הקשר המפתיע בין דנה דנקנר לקים קרדשיאן   

מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד

|בעלי חברת "מנו ספנות" משה מנו אירח את חברו הטוב השף שאול בן אדרת בביתן האנייה בתערוכת התיירות הבינלאומית שנערכה. במהלך האירוח העלו השניים זיכרונות מההפלגות המשותפות שלהם.

משה מנו ושאול בן אדרת
משה מנו ושאול בן אדרת

|עוד בן אדרת ודי: אשת העסקים ואשתו של שאול בן אדרת, אורית בן אדרת ארחה במסעדת "מר וגברת לי" בתל אביב את הזמרת בוני טיילור.

בוני טיילור ואורית בן אדרת
בוני טיילור ואורית בן אדרת

|שחקני מכבי תל אביב בכדורסל  הגיעו לטעום את התפריט החדש של רשת קפה ביגה בשרונה בתל אביב. במקום חיכו להם בעלי הרשת יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי. בין השחקנים היו הכדורסלן המצליח גל מקל, מנכ"ל מכבי תל אביב בכדורסל אלי דריקס ונוספים.

מימן גלעד אלמוג גל מקל יאיר מלכה וניר אדרי
מימן גלעד אלמוג גל מקל יאיר מלכה וניר אדרי

|אל ערב החשיפה השנתי של עמותת "מעגלים" שנערך השבוע במלון בתל אביב שבמהלכה הרצה הכתב הפוליטי של חדשות 2 – עמית סגל הגיעו בכירי עולם העסקים וביניהם איש העסקים רמי לוי, מנכ"ל קבוצת אשל אבניר חי, מנכ"ל סקיור רון גוטרמן ונוספים.

רמי לוי, אורן הוד ואסף וייס
רמי לוי, אורן הוד ואסף וייס

|מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של חברת שרג, יבואנית רמינגטון לישראל, ג'וליה הילר, ארחה את סמנכ"ל המכירות של אזור מזרח תיכון ואפריקה של החברה, מרטין שרייר. במהלך האירוח הוצגה סדרה חדשה לעיצוב השיער. מי שעוד נכחו במקום היו בעלי החברה אושיק שריג ומנהלת השיווק שרון מנחם ובנוסף פרזנטורית החברה יערה בנבישתי.

יערה בנבנישתי ובכירי רמינגטון
יערה בנבנישתי ובכירי רמינגטון

|אחרי הקמפיין עם כוכב "הפמליה" ג'רמי פיבן, אתר הגיפט קארדס הישראלי  buyme.co.il יוצא בשיתוף פעולה לקידום גיפט קארדים למסעדות. בין השפים שיקחו בזה חלק השף מאיר אדוני, דיויד פרנקל, יובל בן נריה, אביב משה וגיא גמזון. הקמפיין עתיד לעלות לקראת הוולנטיינס.

מאיר אדוני. צילום: שוקה
מאיר אדוני. צילום: שוקה

|האמנית ציפי ברק, אמו של העיתונאי והפרסומאי יניב ברק, השיקה תערוכה חדשה בה היא מציגה עבודות שונות פרי יצירתה. את הצילומים השונים תוכלו לראות בתערוכה שנערכת בימים הקרובים בתאטרון היהלום ברמת גן.

ציפי ברק
ציפי ברק

|סגנית שר במשרד החוץ ציפי חוטובלי ביקרה היום (חמישי) בעיר הדרומית אופקים. במהלך הביקור נפגש עם ראש העיר איציק דנינו.

איציק דנינו ואורחים נוספים
איציק דנינו ואורחים נוספים

|מותג המזון הישראלי "מיה" השיק השבוע את סדרת הבריאות שלו "בריאות מן הטבע" במסעדת "בלו סקיי" של השף ושופט "משחקי השף" מאיר אדוני. במהלך ההשקה הרימו בעלי החברה עמי ורטהיים, הודי ורטהייםמויש וייסמן כוסית להצלחה. הגיעה לטעום המסעדנית ננה שרייר.

ננה שרייר עם בכירי מיה
ננה שרייר עם בכירי מיה

|מאמן הכושר של אנשי העסקים והסלבס יקי גולן משיק תוכנית אתגרית לקיץ הקרוב. מדובר בתוכנית של אימונים הוליסטים וכושר שונים וטיפים לתזונה נכונה. המצטרף הראשון לתוכנית הוא אבי סינגולדה .

אבי סינגולדה
אבי סינגולדה

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר