מי המיליונר הישראלי שהטיס את בכירי המשק לחגיגת ענק בקייב?

וגם: המסעדה הישראלית שפתחה סניף בברלין והקונגרס השנתי לכבוד יהודי בוכרה בארץ ובעולם

| בסוף השבוע האחרון חגג המיליונר הישראלי, איש העסקים וטייס הקרב עופר קרז'נר יום הולדת 60 וכיאה למספר העגול הזה, החגיגה צריכה להיות גדולה במיוחד. בשישי המריאה טיסה מישראל ישירות לקייב שבאוקראינה. על הטיסה בכירי המשק הישראלי וביניהם איש העסקים טדי שגיא וזוגתו יעל נזרי, איתן ורטהיימר, צחי חג'ג' ורותם כהן חג'ג', חיים רביבו, מיכל אנסקי, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו ופיני זהבי, כשאורח הכבוד הוא ראש העיר של קייב ויטלי קליצ'קו.

צחי חג'ג' ורותם כהן
צחי חג'ג' ורותם כהן

האורחים שהוטסו במיוחד לקייב שוכנו באחד מהמלונות בעיר. בערב שישי, נערכה קבלת שבת עליה היה אחראי הקומיקאי אלי יצפאן. בשבת כולם הגיעו אל מסעדת "גוראמה" בעיר שם חיכו להם שטיחים אדומים. על החלק הקולינרי של האירוע הופקד השף של המסעדה שדאג למנות שונות של בשר ודגים.

ורד רוזן ויעל נזרי
ורד רוזן ויעל נזרי

על החלק האומנותי הופקדו די ג'יי גל ברמי מ"שבלול DJ" ומספר להקות מקומיות שהרקידו את האורחים עד השעות הקטנות של הלילה. על הפקת האירוע אחראי מפיק האלפיון העליון אלירן ברדוגו . בראשון בבוקר כולם ארזו את החפצים וחזרו לישראל. מזל טוב.

קרז'נר וחבריו הטובים. חיים ושגית רביבו, ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה
קרז'נר וחבריו הטובים. חיים ושגית רביבו, ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה

מיכל אנסקי
מיכל אנסקי

עוד במשחקי הכסף

קופי פייסט: נעמי הורביץ נגד הבית התאילנדי

איל קיציס עתר לבית המשפט שיפנה דייר מביתו

הקשר המפתיע בין דנה דנקנר לקים קרדשיאן   

מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד

| אחרי דחיות הרגע הגדול לו חיכתה אשת העסקים נעמי הורביץ הגיע, פתיחת מסעדת "ניטן תאי" בברלין. המסעדה נפתחה בימים האחרונים לאחר בניית התפריט על ידי השף המצליח שחף שבתאי שהוביל את המסעדה בארץ אל הפסגה הקולינרית והיא נמצאת בתקופה הקרובה בשלבי הרצה.

נעמי הורביץ ושחף שבתאי
נעמי הורביץ ושחף שבתאי

| כמו בכל שנה, גם השנה ערך קונגרס יהודי בוכרה העולמי ערב הוקרה לדור ותיקי העדה הבוכרית בארץ ובעולם. הכנס נערך בהיכל התרבות בתל אביב ואליו הגיע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שאמר "בכל פעם שאני מגיע לאירוע של קונגרס יהדות בוכרה הלב שלי מתרחב". לב לבייב נשיא הקונגרס אמר: "כבוד הוא אחד הערכים החברתיים והמוסריים החשובים ביותר. הוא ממלא תפקיד מרכזי בכל אחד". עוד הגיעו שגריר קזחסטן בישראל דואלט קוונישב, ח"כ רוברט אילטוב, הראשון לציון הרב יצחק יוסף ונציגים נוספים מרחבי העולם .

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר