פתחו יומנים: הפרטים על הביקור של מריה קארי בישראל נחשפים

וגם: מי תחמם את בריטני ספירס בהופעתה בישראל ומי הגיע להשקת הדרימליינר של אל על ?

זמן צפייה: 00:26

| אחרי שסיפרנו לכם לראשונה כאן במשחקי הכסף כי הזמרת המצליחה מריה קארי תצטלם לקמפיין ישראלי, אנחנו שמחים להביא לכם את הפרטים. קרוב לעשור אחרי שחברת הטיפוח המובילה של מוצרי ים המלח "אהבה" ליהקה לשורותיה את הכוכבת ההוליוודית קריסטין דיוויס, הגיעה התור של החברה המתחרה – פרימייר ים המלח ללהק כוכבת בינלאומית משלה.

תפגוש שוב את ראש הממשלה? מריה קארי מהביקור האחרון בישראל

החברה המייצרת מוצרים הנמכרים ברחבי העולם החליטה ללהק לשורותיה את מריה קארי לתפקיד הפרזנטורית של החברה. קארי תגיע לישראל בסוף החודש הקרוב לטובת צילומי הקמפיין שיערכו בים המלח כמובן. מטרתו של המהלך המדובר היא לשים את פרימייר על המפה הבינלאומית ולהביא לחשיפה תקשורתית.  על פי גורמים בתעשיית הפרסום קארי צפויה לקבל על הקמפיין למעלה מחצי מיליון שקלים.

הפנים החדשות של ים המלח. מריה קארי

| המיליארדר טדי שגיא ואשתו ההריונית יעל נזרי, ניצלו את הזמן שיש להם לפני שהם מרחיבים את המשפחה והמריאו לחופשה של בטן גב באי היווני מיקונוס אותו הם פוקדים בכל שנה. אל החופשה השניים המריאו עם חברם הטוב איש העסקים עודד קובו.

טדי שגיא ויעל נזרי

עוד במשחקי הכסף 

עדן בן זקן בקמפיין חדש

אלכסה תמרי התחתנה עם בחיר ליבה

סטטיק ובן אל, דודו אהרון ועוד בבת המצווה של יורשת העצר

הצצה למטבח של אשת ראש הממשלה 

המיליונר שיחתן את בנו בקפריסין 

| מנכ"ל אל על דוד מימון ממשיך להצעיד את החברה קדימה ובשני האחרון השיק את מטוסי הדרימליינר המדוברים של החברה אשר הוא עומד בראשה. אל האירוע שנערך בגני התערוכה בתל אביב במעמד יו"ר דיקטוריון אל על אלי דפס, סגניתו תמי מוזס ושר התחבורה ישראל כץ הגיעו בכירי משק וביניהם ישי דוידי, אלונה ברקת, לילך אשר טופילסקי, גבי רוטר, עופר עיני ורווית דום, דורון ספיר, גבי ורונית אשכנזי, אבי משולם, בני וסטייסי שבתאי ונוספים.

אורית אפרתי דוד מימון ודוד אפרתי
גבי רוטר
ישי דוידי ותמי מוזס
ישראל ורונית כץ וג'ודי ניר מוזס שלום
ישראלה שטיר

| בריטני ספירס, שומעת? מי שהולכת לפתוח את המופע של ספירס בישראל היא די ג'יי דלית רצ'סטר שנחשבת לאחת התקליטניות העסוקות והמוערכות בישראל. צפו בסרטון.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-entertainment-news-023' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_edidqqab' duration='10']

אל אירוע הפתיחה של "טורקי בנמל" שנערך אמש (שלישי) בנמל תל אביב הגיעו לעשות כבוד למנכ"ל שטראוס קפה ישראל נדב ארנס ארד ולמנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל אלעד רביד, יו"ר אגודת הידידים של פצועי צה"ל אליעזר שקדי, מנכ"ל ארגון נכי צה"ל חיים רונן, עדי שטראוס, ענת ובני פדני וכמובן הפרזנטור של המותג השחקן אביב אלוש. על החלק הקולינרי של האירוע הופקדו קייטרינג ביסקוטי ועל החלק המוזיקלי מועדון הקצב של אביהו פנחסוב.

בכירי שטראוס עלית עם אביב אלוש

בקטנה

| רגע אחרי שהעפילו לגמר הפיינל פור של ליגת ווינר סל, הגיעו כדורסלן הפועל ירושלים ליאור אליהו וכדורסלן מכבי חיפה עמית שמחון לתכשיטי מילר בקניון רמת אביב כדי למדוד את טבעת האליפות שתוענק למנצח במשחק הגמר שיערך מחר. מי שעוד הגיע הוא כוכב "הישרדות" וכתב הספורט רז זהבי.

חיים מילר, ליאור אליהו, רז זהבי ונוספים

| עשרות משרדי יחסי ציבור נלחמו על תקציב הענק של "לוריאל ישראל" ורק שלושה משרדים נבחרו. המשרד המוביל שנבחר לספק שירותי יחסי ציבור לכלל חטיבות המותג הוא משרדה של דניאלה רייבנך שתעבוד צמוד למנהלת יחסי הציבור של החברה בישראל דורית וידבסקי.

אלי שגיב

| איש העסקים ובעלי רשת המסעדות "בני הדייג" בני רבה, גייס את טהוניה רובל וטיטי איינאו לדוכן אוכל שהפעיל בפסטיבל אוכל. במהלך הפסטיבל תרם רבה כ-80 ארוחות בשווי 10 אלפים ₪ לעמותת "יחד לאור". השתיים לא בישלו לבד, לצידן היו בעלי הסניף של הרשת באשדוד אלירן מורד וניסים חזן.

בני רבה, טהוניה רובל, טיטי איינאו ונוספים