סטטיק ובן אל, דודו אהרון ועוד: יורשת העצר חוגגת בת מצווה יוקרתית

מי היא יורשת העצר שהצליחה לאחד על במה אחת את סטטיק ובן אל ודודו אהרון לכבוד חגיגות בת המצווה שלה?

זמן צפייה: 03:30

| אחרי חגיגת בת המצווה של עמנואל נמרודי, בתו של בעלי "הכשרת היישוב" עופר נמרודי, ובתה של המיליארדרית הסודית רות פרסול, מגיעה חגיגה נוספת. מאי שבתאי, בתם של איש העסקים עופר ואנה שבתאי, הגיעה לגיל המצוות ולכבוד האירוע המרגש אירגנו לה אירוע שלא תשכח בחיים. בשבת האחרונה כ-700 איש הגיעו למסיבת בת המצווה של שבתאי שנערכה בחוות רונית שבשרון.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-entertainment-news-019' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fmizz05z' duration='210']

אל האירוע הוזמנו חבריהם הטובים של המשפחה, וביניהם בעלי "אדידס ישראל" ליאת מוליוב, צחי ורותם חג'ג', שירלי בוגנים ועוד, אבל מה שתפס את הפוקוס הוא החלק האומנותי. על הבמה הופיעו סטטיק ובן אל שהקפיצו את הקהל עם הלהיט החדש "טודו בום", דודו אהרון שאף העלה את החבר הטוב חג'ג' לשיר איתו. צפו בוידאו של החגיגה.

עוד במשחקי הכסף 

עדן בן זקן בקמפיין חדש

אלכסה תמרי התחתנה עם בחיר ליבה

יו"ר קבוצת נטו עדי עזרא בדרך לפוליטיקה

הצצה למטבח של אשת ראש הממשלה 

המיליונר שיחתן את בנו בקפריסין 

| שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי המבקרת בישראל, לא פסחה על ביקור במסעדות הישראליות. בשישי בצהריים הגיעה היילי כשהיא מלווה במאבטחים ועוד כמה אנשים לא מוכרים אל מסעדת בראסרי עין כרם שבירושלים. לפני שנכנסה למקום סרקו מאבטחיה את המקום ואז היא נכנסה. החמישה אכלו מנות ראשונות והמבורגר לעיקריות ובסיום היילי עשתה סלפי עם המלצריות למזכרת ואף חילקה להן סיכות למזכרת. שגריר ישראל באו"ם דני דנון לא נראה באופק.

ניקי היילי והמלצריות

ֻ| רשת מסעדות "פריים" של איש העסקים דודי אליהו מתרחבת מחוץ לגבולות תל אביב ונתב"ג. אל אירוע הפתיחה של הסניף החדש של הרשת בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון הגיעו לא מעט לקוחות הרשת וביניהם צביקה הדר, נועה קירל, איל ברקוביץ', אריאל שיימן, בעלי קבוצת "רולטיים" דודו פולטורק ונוספים. בתפריט: סושי, אלכוהול והופעות של הזמרת דניאל לוי, אליעד נחום ושמעון בוסקילה.

דודי אליהו, אייל ברקוביץ ושני פסו. צילום: אור גפן

| מינוי חדש בקבוצת קרסו מוטורס: שרית רדין בת ה-42 מונתה לסמנכ"לית השיווק של הקבוצה. רדין תהיה אחראית על האסטרטגיה, מהלכי שיווק ופרסום.

שרית רדין