מהפכה במטבח: שרה נתניהו מכינה עוגת ביסקוויטים

אשת ראש הממשלה סיפקה מבט מקרוב למטבח המשפחתי ולרגע נדיר וביתי וגם: מסיבות יום העצמאות של הבכירים במשק

| את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו אנחנו רגילים לראות באירועי התרמה ואירועים רשמיים של הממשלה, אך במטבח שלה פחות יוצא לנו לבקר. דיבורים על כך שאשת ראש הממשלה אוהבת את המטבח מסתובבים לא מעט, ועכשיו אתם זוכים להוכחה מוצקה. הגברת נתניהו נכנסה למטבח כדי להכין לבנה אבנר נתניהו את עוגת הביסקוויטים האהובה עליו. מה שסיפק לנו הצצה למטבח של משפחת נתניהו ולרגע נדיר, אישי וביתי בה אם המשפחה אופה עוגה לבנה.

במטבח. שרה נתניהו
במטבח. שרה נתניהו
עם הבן. אבנר ושרה נתניהו
עם הבן. אבנר ושרה נתניהו

| איש העסקים ובעלי חברת "קנדה ישראל" ברק רוזן חוגג. כמו בכל שנה ערך רוזן את מסיבת העצמאות הגדולה שלו במתחם ברמת השרון. על החלק האומנותי כפי שקראתם כאן לראשונה היה אחראי הזמר עומר אדם. אל האירוע הגיעו לא מעט אנשי עסקים וביניהם בעלי "קבוצת חג'ג'" צחי חג'ג' ואשתו רותם חג'ג', בעלי "אקרו נדל"ן" צחי ארבוב עם בת הזוג החדשה גל, המיליארדר טדי שגיא ובת הזוג ההריונית יעל נזרי, איש העסקים רמי שביט ואשתו טל, מנור גינדי ונוספים. גם סלבס הגיעו כדי לצבוע את האירוע וליצור עניין, סלבס כמו שיר אלמליח, מעצבת האופנה גלית לוי, בר רפאלי ונוספים. על החלק הקולינרי של האירוע הופקדו השפים של האלפיון פול אסנהיים וטליה פבזנר בעלי קייטרינג "better together".

טדי שגיא ויעל נזרי
טדי שגיא ויעל נזרי
צחי ורותם חג'ג'
צחי ורותם חג'ג'
אלפרד וחוה אקירוב
אלפרד וחוה אקירוב
צחי ארבוב וגל
צחי ארבוב וגל
מנור גינדי
מנור גינדי
רמי וטל שביט
רמי וטל שביט
רונן וטל חייציק
רונן וטל חייציק

עוד במשחקי הכסף 

עומר אדם עבר לפרויקט היוקרתי של קנדה ישראל

המסיבה הסודית של בר רפאלי ואירוסמית'

המיליארדרים חוגגים ליהודה לוי רווקות 

| בפעם השלישית נבחר רונאלד לאודר לתפקיד נשיא הקונגרס היהודי הלאומי וכבר ביום הולדתה ה-69 של מדינת ישראל הרים כוסית לכבוד יום ההולדת במשרד בניו יורק. אל הרמת הכוסית הגיעו בכירי החברה ומנכ"ל הקונגרס היהודי רוברט זינגר, ראש הסי. אי. איי  לשעבר ג'יימס וולסי ונוספים. במהלך הרמת הכוסית הוגש כיבוד שכולו היה על טהרת הכחול לבן.

רונאלד לאודר וג'יימס ווסלי. צילום: נועם גרייבסקי
רונאלד לאודר וג'יימס ווסלי. צילום: נועם גרייבסקי

| יש מי שמחכה חצי שנה לחזור לעבוד לאחר לידה ויש מי שעושה זאת ימים ספורים אחרי. המאפרת המובילה דנה דנקנר, החליטה לחזור לעבוד ימים ספורים אחרי שהביאה לאוויר העולם את בתה הבכורה מטל אנגלנדר אריאל. הסיבה: צילומים למעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו אשתו של אחיה איש העסקים עומר דנקנר.

דנה דנקנר ולי גרבנאו
דנה דנקנר ולי גרבנאו

| ואם כבר עומר דנקנר, אז בין הצילומים לקטלוג לבין גידול הבן המשותף, גרבנאו הפתיעה  אותו לכבוד יום הולדתו ה-29 כשקישטה את הבית כולו בבלונים. מעבר לחגיגות עם החברים והמשפחה.

עומר דנקנר
עומר דנקנר

| יממה לאחר שהופיע אל מול עשרות אלפי אנשים בפארק הירקון, עלה די ג'יי סולומון על העמדה במסיבה פרטית בביתם של משפחת רקנאטי בהרצליה פיתוח. אל החגיגה הגיעו חברים טובים וגם ברק רוזן שהמשיך לחגוג אחרי חגיגת הענק שלו.

| חברת האופנה "קסטרו" מחזקת את הנשים בחברה ולאחרונה אישרה את המינוי של יעל אנדורן ועו"ד אורנית קרביץ כדירקטוריות חיצוניות של חברת האופנה. אתי רוטר, מנכ"לית משותפת בקסטרו אמרה היום: "אני מברכת על הצטרפותן של יעל ואורנית לדירקטוריון קסטרו ומאחלת להן הצלחה רבה בתפקידן. יעל ואורנית כיהנו בתפקידי מפתח במשק הישראלי ומביאות איתן נסיון ומקצועיות רבה. אני בטוחה כי הצטרפותן תתרום רבות ליישום האסטרטגיה העסקית אותה מתווה דירקטוריון החברה. אנו גאים להיות חברה מובילה ומתקדמת, שבה השדרה הניהולית מורכבת ברובה מנשים ואך טבעי היה כי הדבר ישתקף גם בדירקטוריון החברה".

אורנית קרביץ
אורנית קרביץ

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר