טהוניה רובל: "היה לי סיפוק אדיר מלראות את אסף גרניט מפסיד"

הפרק של משחקי השף אוטו אוכל היה לוהט ומותח ואותנו עניין לדעת מה עבר על הסלבס שהתלוו אל השפים. אז תפסנו את טהוניה רובל ומושיק גלאמין לשיחה צפופה ובלעדית.

זמן צפייה: 02:43

מושיק, איך היה לך עם מאיר?

"התאהבתי בו. אי אפשר שלא. כל מה שרואים בטלוויזיה זה אמיתי. אפילו במציאות זה עוד יותר מוקצן הטוב לב, הנשמה הענקית, הכישרון והוא משרה אווירת רוגע מאוד נעימה. גם כשיש לחץ הוא רגוע."

משחקי השף אוטו אוכל מושיק גלאמין מאיר אדוני

טהוניה את ומושיק רוט חברים טובים מאז שהשתתפתם יחד בתכנית הריאליטי "היחידה". הפעם גילית על מושיק דברים חדשים?

"אני חושבת שאחרי שאתה חי עם בנאדם חודש ימים אי אפשר לגלות עליו יותר מדי, אבל אני כל פעם מחדש מופתעת מגודל הלב הענק והטוב שיש לו."

איפה היה יותר כיף (או קשה) עם מושיק – ביחידה או באוטו אוכל?

"ביחידה היה קצת קשה. באוטו אוכל היה לי הרבה יותר כיף  גם כי לבשל זה אחד התחביבים שלי וגם כי להיות לצד מושיק כל היום - הוא חי באמסטרדם, לא זוכים לזה כל יום."

משחקי השף אוטו אוכל מושיק רוט טהוניה רובל

מושיק, אמרת שאתה פחות בשלן. התכנית עשתה לך חשק לבשל?

"לא. אני יותר בקטע של הלאכול."

מה אתם הכי אוהבים לאכול?

מושיק: "אני אוהב את מה שחבר שלי מכין לי. אני אוהב הכל. אני לא אנין טעם בכלל, הכל טעים לי. אני יודע להבדיל בין טוב לטוב מאוד ללא ממש טוב אבל את הכל אני אבלע בסוף. חוץ מזה אני מת על המסעדות של שגב ובני הדייג, אלה המסעדות הקבועות שלי. אני חולה דגים. אני כמעט לא הולך למסעדות אחרות."

טהוניה: "אני חושבת שאני הכי טובה בלבשל דגים מרוקאיים וזה גם מה שאני הכי אוהבת לאכול."

האהבה שלך לדגים מרוקאיים זה בעצם מה שהשפיע על בחירת המנה שלכם?

"אני ומושיק ישבנו שבוע ימים כדי לבחור את המנה שתביא לנו את הניצחון. אנחנו חברים נורא טובים וכשידענו שאנחנו יחד ידענו שאנחנו חייבים להיות מוכנים. רצינו להביא את הטעמים של כל העדות, ומה שיפה במנה שלנו שעשינו סולחה בין המרוקאים לטריפוליטאים."

בוידאו - המנה המנצחת של טהוניה ומושיק רוט

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-foodtruck-season-01-recipes-ep04-part01' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_8zbty1mr' duration='68']

למתכון המלא לחצו כאן

מה היה לכם הכי קשה בתכנית?

טהוניה: "היה חם בטירוף, במיוחד עם הטיגונים והשמן. הלחץ הגדול באמת היה לבנות את המנה כי הכל היה צריך להיות בזמן אמת ולא מוכן מראש, ובאו אלינו כל כך הרבה אנשים שנלחצתי בתוך האוטו אוכל והכל היה קטן ומושיק הוא כזה גדול, אבל בתוך תוכי האמנתי באמונה שלמה שאנחנו נזכה כי עשינו את זה במלא אהבה והשקענו, וכשאתה מאמין והאמונה חודרת פנימה אז היא גם במציאות. אה ואגב, אני כבר לא יכולה להפסיד, אני ווינרית".

מושיק: "הלג'נגל בין להגיש ללארח את באי האוטו אוכל. כאילו גם לתת את הסרוויס הכי מהר שאפשר וגם להחזיק את הקהל שמחכה באוטו. אתה גם המלצר וגם הטבח וגם המארחת. היה רגע שסיימנו את כל הסרוויס ובאו אנשים לקחת עוד ולא היה לנו שומדבר להגיש. אתה לא רוצה שיהיו תלונות אז אתה מתחיל לארח ולבדר."

לראיון עם הסלבס של דימונה - לוסי האריש, קובי אוז ודידי הררי

אברהם טל על הפרק של עכו: "הופתעתי לראות את מושיק נלחץ"

לפרק המלא של אוטו אוכל באשדוד

הייתה תחרותיות אמיתית?

טהוניה: "כן, ממש. מושיק מפסיד הרבה במשחקי השף אז היינו חייבים להביא את הניצחון".

מושיק: "כן, הייתי מאויים מאוד מהמתחרים. במקרה עיצבתי בתים גם לאילנית וגם לטהוניה ואני יודע שמטבח תופס אצלן נתח מטורף, לא רק בבית אלא גם בחיים. שתיהן נורא אוהבות לבשל, שתיהן טובות בזה, הן עושות את זה בקטע יומיומי. אני ממש לא במקום הזה. בנוסף הייתי מאויים כי אני נורא נורא תחרותי. לא הצלחתי לצערי".

במה לדעתך הכי עזרתם?

טהוניה: "מהחוצפניות – נתתי את היופי שלי. סתם לא יודעת, עזרתי בהכל, במה שיכולתי, נתתי את כל כולי."

מושיק: "התחושה שלי היא שהכבדתי עליו אנרגטית. אני בטוח שאם הוא היה עושה את זה עם כל אחד אחר אולי הייתה לו יותר עזרה".

משחקי השף אוטו אוכל מאיר אדוני מושיק גלאמין

מה אתם חושבים על אשדוד?

טהוניה: "מה שיפה באשדוד זה שקיבלו אותנו כל כך יפה. נכנסנו למקומות של אוכל ופתחו לנו ישר שולחנות והייתה שם הווייה נורא כייפית ומשפחתית למרות שאתה בכלל לא משם ולא גדלת שם, הם מחבקים כל אחד שמגיע".

מושיק: "טעמתי בעיקר, הייתי בטירוף על הטעימות. נכנסנו שם למסעדת אידי (אמרתי כבר שאני חולה דגים) ונתנו לי לטעום כל מיני חלקים מדג שלא הכרתי, מה זה שווים. כל הזמן היו טעימות ועוד טעימות ואני לא יכול להגיד שיצאתי שבע."

לכל המתכונים המנצחים של אוטו אוכל לחצו כאן

היית עושה את זה שוב?

מושיק: "כל יום בעיר אחרת."

טהוניה: "כן, יחד עם מושיק, להתחרות שוב באסף גרניט כדי לנצח אותו ולראות את הפרצוף שלו מפסיד. זה היה ממש מצחיק כי הוא כל כך תחרותי וכל כך רוצה לנצח והיה לי סיפוק אדיר מלראות את הפרצוף שלו (וגם את של מאיר) כשניצחנו."

עשיתם לנו לייק? מחכים לכם בפייסבוק