לוסי אהריש: "את לא רוצה להפסיד כשאימא שלך עומדת שם"

הפרק של משחקי השף אוטו אוכל בדימונה הסתיים בתוצאה מפתיעה במיוחד. לוסי התאכזבה, דידי נפצע וקובי - היה רגוע. ראיון בלעדי עם הסלבס

זמן צפייה: 00:46

איך הגבתם כשהזמינו אתכם להשתתף בתכנית?

לוסי: "האמת לא ידעתי עם מי אני מבשלת. אמרו לי מצלמים בדימונה, אז באתי, אבל אני מאוד אוהבת לבשל אז מאוד התרגשתי. זה כיף, במיוחד כשאתה מבשל עם שפים שאתה אמור להיות הסו שף שלהם. במקרה הזה מה שעוד יותר ריגש זה ששיניתי למושיק את כל המנה".

קובי: "אני אוהב את מאיר אדוני, הסכמתי בסבבה".

דידי: "שמחתי מאוד כי אני אוהב לבשל, שמחתי על הנסיעה לדימונה ועוד יותר שמחתי על לעבוד עם אסף שהוא מקסים, באמת".

אוטו אוכל אוכלים ת'ראש: השיחות המעניינות באמת מהנסיעות לדימונה

מאיר אדוני: "אני לא אוהב תחרויות, אבל כשאני בפנים אני מתאבד על זה" ראיון בלעדי

מאחורי הקלעים של הפקת התכנית

איך היה עם השפים?

קובי: "מאיר, כולו כוונות טובות, כישרון ועוצמות של מצביא גדול. יש לו כבוד לעבר וראש לעתיד".

דידי: "אסף קודם כל בנאדם מגניב מאוד, ושמחתי סופסוף לפגוש איש שהוא תחרותי לפחות כמוני ולא מאמין בלהיות נחמד ולקחת שבויים, אלא ללכת עם כל הראש ולא להיות נחמד. חוץ מזה הוא טאלנט. שאיחר לי חצי שעה בבוקר".

לוסי: "מושיק הוא אחד מהאנשים הכי מדהימים שפגשתי בחיים שלי. פשוט כולו לב. בנאדם שכולו מרשמלו מבפנים, כולו לב חמאה מבפנים. אין דברים כאלה. הוא נשמה ענקית. למרות שרואים גם על המסך שהוא רגיש, לא חשבתי שהוא עד כדי כך רגיש ועד כדי כך מלא באור. יש בו משהו שאי אפשר לא לרצות לחבק אותו ולאהוב".

משחקי השף אוטו אוכל מושיק רוט לוסי אהריש

קובי, גם אתה הופתעת ממושיק

"בעקבות התכנית החלטתי דווקא לתהות על קנקנו של מושיק רוט ולהגיע למסעדה שלו באמסטרדם. אכלתי בכמה מסעדות מישלן אבל זו היתה ארוחה מפתיעה, מפוארת, חכמה, טעימה וגאונית. הוא כל כך פטיש, כל כך הפוך מהבחור החביב והאבוד שמצטייר על המסך. מקווה שמושיק יבוא לראות מופע של טיפקס ויהיה מופתע לטובה לפחות כמוני".

דידי, מי יותר תחרותי, אתה או אסף?

"שאלה מאוד מאוד קשה. אני חושב ששנינו תחרותיים באותה מידה וזה יכול להיות שילוב מנצח או שילוב קטסטרופה. זה לא משנה שלא היה פרס, אנחנו פשוט חייבים לנצח".

מה היה הכי קשה במשימה?

קובי אוז: "לשמור על מצב רוח מרומם ועדיין להתרכז בביצוע".

דידי הררי: "הכי קשה היה לחתוך בצל. אני לא סובל בצל באופן כללי ואתה עומד וחותך והוא (אסף) עומד לך על הראש ואתה מנסה לעשות את זה כמו שראית את זה בטלוויזיה וזה לא תמיד עובד בצורה כזו והאצבעות שלך נפגעות. כמו בכדורגל - על היציע אתה יכול להיות המאמן הכי טוב וכשאתה על הדשא זה אחרת לגמרי. נכוויתי פה, נחתכתי שם, באופן כללי אני די מגושם במטבח וזה בא לידי ביטוי".

לוסי: "לנצח אותה. הכי פאדיחה זה להפסיד בעיר הולדתך ועוד למאיר אדוני ועוד עם החריימה שאני בחרתי והרסתי למושיק את הבחירה בכלל. וזה לא רק שאני הפסדתי, אלא שאני ודידי הדימונאים הפסדנו לקובי אוז משדרות. "האדון" (מאיר אדוני) בישל מוח בדימונה. מוח זו מנה שהמרוקאים מבשלים באירועים כמו ראש השנה ופסח. זה אוכל מאוד מאוד מיוחד. מנה סופר יקרה וסופר נחשבת שהכי מדברת לבטן של המרוקאים ושל המאמות. והוא הגיע עם מוח, באמצע הקיץ, והאמת שבשנייה שטעמנו את המנה (שהוא נתן לנו לטעום באמצע המשימה) אני ומושיק הבנו שהלך עלינו. למרות שהייתה לנו אחלה מנה, גם אני הייתי מצביעה לאדוני."

משחקי השף אוטו אוכל דימונה

קובי, במה לדעתך הכי עזרת למאיר?

"ריככתי קצת את הלחץ של מאיר – הכנסתי קצת ZEN פיוטי".

מה הדבר הכי מורכב שיצא לכם לבשל אי פעם?

קובי: "בכל שבת ראשונה של חודש אדר אני מבשל לעשרות אורחים אהובים סט חמינים מאוד מורכב, אני לא מפחד לבשל לכמויות".

לוסי: "פחזניות. היית צריכה לשמוע את הצרחות בבית כשהן התנפחו לי כמו שצריך בנסיון ראשון".

הייתם עושים את זה שוב?

קובי אוז: "תלוי בקומבינציה".

לוסי: "ברור. אשמח לבוא לעונה הבאה ולנצח".