הגודל כן קובע: נקניקיית הענק שמגיעה עם קינוח מטורף

הלכנו לראות איך מכינים את נקניקיית הענק של מסעדת הגראז', ועל הדרך גם את הקינוח שמוגש לצידה. זה מה שיצא לנו. בתאבון

זמן צפייה: 01:22

אם ארוחות החג לא הצליחו להשביע אתכם, יש לנו בשבילכם הצעה טובה לארוחת שחיתות, אחת כזאת שתגרום לכם לתחושת שובע בוודאות, וגם תשאיר לכם טעם מתוק בפה לסיום.
לרגל האוקטוברפסט, מסעדת הגראז' מחזירה לתפריט לימים ספורים בלבד את נקניקיית הענק שלה, ולמי שלא מכיר מדובר נקניקיית בקר באורך של 1 מטר המגיעה בתוך באגט באורך 85 ס"מ.

אם עד כאן לא התרשמתם (יש מצב כזה?), קבלו את זה: על הנקניקייה מגיעים קורנישונים, כרוב כבוש, חרדל ועוד כמה תוספות, ואם גם זה לא מספיק, אז לצד הנקניקייה תקבלו 1.5 ק"ג של צ'יפס עם רוטב צ'דר למעלה, בייקון טלה ועוד שלל תוספות. את הצימאון שלכם מכל הטוב הזה תרוו עם ליטר בירה שמגיעה כחלק מהארוחה.

ואחרי כל זה, הבטחנו לכם מתוק בפה והנה הוא - עוגת היער השחור. אבל לא זאת שאתם מכירים, אלא אחת מפלצתית עם טוויל פירות יער ושוקולד, רוטב אוכמניות ומפל של שוקולד. הדיל הזה יעלה לכם 222 שקלים ותוכלו לחלוק אותו עם ארבעה חברים. הלכנו לטעום את כל הטוב הזה, וזה מה שיצא. הצפייה בסרטון הזה על אחריותכם בלבד. בתאבון.

ג'קי אזולאי סוגרת את המסעדה

מאיר אדוני סוגר את המסעדה

העוגות הכי שוות לראש השנה 

הגראז׳| ראשון לציון: הרצל 151, צומת ראשונים. תל-אביב: ראול ולנברג 24, רמת החייל.

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com