ג'קי אזולאי ומאיר אדוני סוגרים את המסעדות

צמד השפים שבכותרת סגר את המסעדות שלו בצפון תל- אביב וגם: חגיגה יוונית במסעדת ביאנכה. חדשות האוכל

זמן צפייה: 19:36

כבר לא בשוק: השפית המפורסמת ג'קי אזולאי סגרה את "מסעדת שוק ג'קי" שנפתחה בשוק צפון בתל אביב באוגוסט אשתקדוהתבססה על מנות הדגל של השפית, דוגמת קציצות דגים ברוטב עגבניות חריף, קציצות בקר ברוטב עגבניות וסלטים. בשיחה עם "יאמיז" מספרת השפית שלא נסיבות כלכליות הביאו לסגירה, ושמדובר בסגירה זמנית בלבד. "יצאתי בגלל הילדים שחזרו לבית ספר וכו', ואחזור אחרי החגים". נכון לרגע זה, כאמור, המקום סגור ללא שילוט המרמז על פתיחה מחודשת. אז למי שתכנן לקפוץ לאכול את קציצות הדגים של אזולאי בקרוב, נמליץ בינתיים להתאפק עד להודעה חדשה.

Xpqebv
ככה נראה המקום. המסעדה של ג'קי אזולאי | צילום: גיל משעלי

 

View this post on Instagram

 

אז כן היום הגשמתי חלום פתחתי מקום שאוכל לחלוק בו אתכם את מה שאני הכי אוהבת לעשות . לבשל. וכן.. זה יצא במקרה ביום של היום הולדת שלי.. מתנה שבורא עולם סידר לי.. עם כמה שליחים מהצד(הדר מיכאלי ושות ). והאמת.. שחשבתי להתחיל בשקט לא בקול צעקה גדולה אבל זה לא יכול לקרות כשיש לך חברה אחת שהיא מעל לטבע ולדמיון והיא לא אנושית וניסיתי לסחוב אותה ואפילו לא לגלות לה מתי בדיוק אני פותחת .. וכשידעה התארגנה ב10 שעות כי כשהיא רוצה משהו אין מי שיעצור בעדה.! @racheliifrah את משוגעת! את לא אנושית ! 35 שמפניות? מזל שאני לא בת 100 אבל זה כלום. יש דברים שאני לא ממש יכולה לחלוק כאן. אתם רואים את הרעש אבל מה שהיא עושה בשקט רק אני והיא יודעות (וישראל....) אני אוהבת אותך המון תודה על יום שלא אשכח לעולם!! את מיוחדת ועל טבעית את ענקית מהחיים ואין קשר לחומר בכלל מי שמכיר אותך יודע. אני אוהבת אותך שוב ושוב ושוב. ❤️ תודה לסאלי וורד שהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי ביותר @sallychaprak @vered_bokobza_w.m

A post shared by גקי אזולאי (@jekiazulay) on

ואם כבר חגיגה יוונית, קבלו עוד אחת: מסעדת נינה ביאנכה בניצוחו של השף איתי עטיה ממשיכה להפתיע עם ערבים מיוחדים, אחרי הערב המוצלח עם שופט "משחקי השף" יוסי שטרית, מגיע ערב נוסף, ערב יווני. במהלך אותו הערב המדובר יכין עטיה מנות מיוחדות כמו קרפצ'יו אינטיאס עם בייבי מלפפון כבוש, בצל, קרם יוגורט וקריספי שמיר, סלט אבטיח ובולגרית עם בצל סגול, נענע, אורוגולה, זיתי קלמטה ושקדים, פילה מוסר ים על סופריטו יווני, תרד, יין לבן ושום ועוד מנות שמותאמות לאוהבי המטבח היווני. ואם לא מספיק, במהלך הערב יהיה לייב של ההרכב היווני דיוניסיס והבוזוקי גרוב. המקום: נינה ביאנכה, בוסי סנט ג'ורג' 9, מתחם ביל"ו. התאריך: 18 בספטמבר.

V
מוסר ים של נינה ביאנכה | צילום: אנטולי מיכאלו

אדוני סוגר. אם התרגלתם לאכול את ערייס הדגים, ההמבורגר הטלה, השישברק הצמחוני וסלט הטאבולה הטבעוני של דוניא ברמת החייל בתל אביב, הידיעה הזו בדיוק בשבילכם. מסעדת "דוניא" של השף מאיר אדוני סגרה את שעריה. המסעדה שנפתחה ב-2018 במטרה להנגיש את מטבחו של אדוני במחיר שווה לכל כיס, נסגרה בחודשים האחרונים. בשלט (ראו תמונה) שנתלה על דלת המקום נכתב "בעקבות העתקת המסעדה אל מרכז עזריאלי ופתיחת מסעדת הדגל שלנו, הסניף יהיה סגור". אז אם אתם ממש מכורים, תצטרכו לקפוץ למרכז עזריאלי.

מטעמו של אדוני נמסר בתגובה: "עקב סיום חוזה השכירות ברמת החייל ופניה אלינו מעזריאלי לגבי לוקיישן מתאים לנו מחוץ לקניון, העברנו את צוות רמת החייל לעזריאלי לפני ארבעה חודשים. פתוחים א-ה מ12-24:00. שנה טובה!".

12346b
המקום שומם. דוניא של מאיר אדוני ברמת החייל | צילום: גיל משעלי
Sgzc U
ככה היא נראית היום. דוניא של מאיר אדוני ברמת החייל | צילום: גיל משעלי
Klpyjq
השלט עם ההודעה. דוניא של מאיר אדוני ברמת החייל

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com