אחרי למעלה מעשור: NG מוציאה תפריט משלוחי צהריים חדש

מסעדת הבשרים התלאביבית מחדשת את תפריט משלוחי הצהריים שלה, עם סנדוויצ'ים מושלמים. חדשות האוכל

תפריט הצהריים של NG חוזר
תפריט הצהריים של NG חוזר | צילום: אסף קרלה

 

מסעדת הבשרים הותיקה "NG" הממוקמת בנווה צדק בתל - אביב, מתחדשת בתפריט משלוחי צהריים חדש. התפריט החדש יתבסס כולו על טהרת הכריכים, ולא סתם כריכים אלא כיאה למקום כריכים ענקיים עם בשר איכותי.

 

בין הכריכים שניתן יהיה להזמין בתפריט החדש: כריך שורט ריב - מגיע בלחמניית פרנה, 200 גרם שורט ריב שומני צרוב על הגריל, שומר קראנץ' וקרם גמבה שרופה ב - 68 שקלים, כריך סטייק סינטה מיושנת -  מגיע גם בלחמניית פרנה עם  200 גרם סטייק סינטה מיושנת צרובה על הגריל, תפו"א מעוך עם בצל מטוגן, עירית קצוצה וחרדל ביתי  ב- 68 שקלים.

 

כריך זנב שור - מגיע בחלת קוביות, 200 גרם בשר זנב שור מפורק עם ערמונים, יין, בצל וקייל ב- 52 שקלים וכריך דליקטסן מעושן - מגיע גם הוא בלחמניית פרנה עם 200 גר סלייסים של בשר מהמעשנה של המסעדה, עשבי תיבול, ארוגולה, בצל סגול, קורנישונים ושארפ צ'דר ב- 52 שקלים.

מבחר כריכים איכותיים שלא יאכזבו אתכם. NG נווה צדק
מבחר כריכים איכותיים שלא יאכזבו אתכם. NG נווה צדק | צילום: אסף קרלה

 

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?    

 

וכדי שלא תזמינו את התפריט מבלי לדעת אם הוא שווה באמת, אנחנו בדקנו אותו, דווקא בקור הזה. למרות הקור ארבעת הכריכים שהזמנו הגיעו חמים כאילו הוכנו במקום, כמות הבשר מכובדת כפי שהובטח בתפריט. בעיה אחת הייתה בכל ארבעת הכריכים והיא בכריך הדליקטסן שהיה נטול לחות, רוטב טוב היה משנה את הכל והיה הופך אותו למושלם. הטוב ביותר היה כריך השורט ריב שהיו לו טעמים של אמריקה, טעמים שאין בארץ, מה שגרם להתענגות מכל ביס.

מבחר כריכים איכותיים שלא יאכזבו אתכם. NG נווה צדק
מבחר כריכים איכותיים שלא יאכזבו אתכם. NG נווה צדק | צילום: אסף קרלה

מסעדת NG למי שלא מכיר הוקמה בשנת 2003 באחד מבתיה הראשונים בעיר על ידי גיורא אשכנזי ומאז הפכה לאחת המסעדות האהובות על אוהבי הבשר, במקום גם אפשר ליהנות מתפריט יינות מכל הסוגים מהארץ ומחו"ל.

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com