קורין גדעון ובעלה חילי נכנסים לעסקי המזון

מגישת הטלוויזיה האהובה הופכת את התחביב שלה לקריירה מעוררת תאבון. חדשות האוכל

העסק החדש של קורין גדעון

הנה משהו שלא ציפינו לו: המנחה והמגישה קורין גדעון נכנסת לעסקי המזון, והיא לא עושה זאת לבד. מי שנמנה בין 142 אלף עוקביה של גדעון באינסטגרם, לא יכל להתעלם מהתבשילים והמנות השונות אותן היא מעלה לסטוריז שלה, ועכשיו אנחנו מבינים למה, התחביב הזה הפך למקצוע. גדעון ביחד עם בעלה חילי סורוצקין פתחו את "סורוצקין מעדנייה יהודית", שאתם כבר מבינים במה מדובר, מעדנייה חדשה.

האוכל שעל בישולו הופקד האח של דוד סורוצקין, האח של חילי וגיסה של גדעון, יהיה אוכל ביתי יהודי, כזה שאנחנו אוהבים לאכול בשולחן שישי ובשבת בצהריים עם המשפחה. בין המנות השונות שניתן להזמין: סיר צ'ולנט עם בשר בעלות של 190 שקלים, סיר צ'ולנט ללא בשר ב-160 שקלים, חלה של ויז'ניץ ב- 20 שקלים, תבנית קוגל תפו"א ב-20 שקלים, הרינג מטיאס אדום לוהט ב-36 שקלים.

צ'ולנט של קורין גדעון
צ'ולנט של קורין גדעון
קוגל תפוחי אדמה של קורין גדעון
קוגל תפוחי אדמה של קורין גדעון

עוד בחדשות האוכל 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

גל גדות והמנה שמשגעת את הודו

הילדים בוחרים את הסופגניות הטובות והרעות

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?   

בנוסף לעיקריות קיים גם מבחר סלטים: סלט תפו"א עם זיתי קלמטה, סלק בריא, קולורבי מוחמץ, חזרת אדומה, כרוב גרעינים ועוד מבחר סלטים ב-21 שקלים ליחידה. ואל דאגה את המטבוחה האהובה הם לא שכחו, גם אותה אפשר להשיג במקום, חציל לימוני, חציל ובטטה בצ'ילי, פלפל חריף ושום אש ועוד מבחר סלטים מיוחדים ב-24 שקלים ליחידה.

ועכשיו, לפני שאתם בונים על סגירת שולחן במקום, נספר כי כרגע אין מקומות ישיבה אלא איסוף ממרכז תל אביב או הזמנה לכל רחבי הארץ ובימי שישי בלבד דרך הטלפון והאינסטגרם. לגבי החגים, ניתן יהיה להזמין מבחר מנות שונות בהתאמה.

חציל ובטטה בצ'ילי מתוק של קורין גדעון
חציל ובטטה בצ'ילי מתוק של קורין גדעון
חמוצים של קורין גדעון
חמוצים של קורין גדעון
.עגבניות חריף של קורין גדעון
עגבניות חריף של קורין גדעון
חציל שכבות של קורין גדעון
חציל שכבות של קורין גדעון
חציל לימוני של קורין גדעון
חציל לימוני של קורין גדעון
ככה נראה שולחן של קורין גדעון
ככה נראה שולחן של קורין גדעון

גדעון הכריזה על העסק החדש שלה בפוסט בו כתבה: "חברים הקרובים כבר יודעים, הגיע הזמן שגם אתם תכירו את הבייבי החדש שלנו! שנים שאני אומרת שהאוכל היהודי הוא הכי טעים שיש... במיוחד בשבת! אז עכשיו אנחנו מביאים אותו עד אליכם❤️ איכותי, נקי וסוגר לכם פינה לכל הסופש".

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com