מי יצטרפו לניסים ואנטולי בגמר "אוטו אוכל VIP"? עשינו לכם סדר

בחצי הגמר הראשון של "אוטו אוכל VIP" עלו לגמר דניאל ויניב בהפרש של נקודה אחת בלבד. כעת, הגיע תורם של שחף וטליה, סיי היימן ואיזבל ואימרי ושי ביטון להתחרות על הכרטיס האחרון לגמר הגדול. לקראת הפרק, סיכמנו את מצב הנקודות של כל זוג וביררנו למי יש סיכוי גבוה יותר לקבל את הכרטיס - ומי יצטרך לעבוד קשה יותר? | "אוטו אוכל VIP", הערב ברשת 13

זמן צפייה: 00:35

בחצי הגמר הראשון של "אוטו אוכל VIP" עלו לגמר יניב סוויסה ודניאל סטיופין, כוכבי "קופה ראשית". לקראת חצי הגמר השני (הערב ברשת 13), בו יתחרו הזוגות שחף וטליה, סיי היימן ואיזבל ואימרי ושי ביטון על מקום בגמר, נזכרנו אילו מנות הם הכינו עד כה וסיכמנו את מצב הנקודות שלהם. אז, מי יהיה הזוג הנוסף שיעפיל לגמר? עשינו לכם סדר.

רגע לפני הניקוד של הזוגות, נזכיר את שיטת הניקוד: לשופטים אסף גרניט ורותי רוסו יש סך הכול 30 נקודות לחלק בין הזוגות בכל משימה ולטועמים בקהל יש 70 נקודות נוספות לחלק. סך הכול 100 נקודות שמתחלקות בין שלושת הזוגות.

לכתבות נוספות:

ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה:

במשימה הראשונה שלהם העונה, הזוגות קיבלו משימת בישול בנושא פטריות.

בפוד טראק "ביטון טראק" האחים אימרי ושי ביטון הכינו קבב פטריות בפיתה. השופטים העניקו להם 14 נקודות והטועמים בקהל 36 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהם בסבב הראשון הוא 50.

בפוד טראק "נקודת הסי" סי היימן ואיזבל הכינו קדירת פטריות יער מוגשת בתוך לחם כפרי. השופטים העניקו להן 8 נקודות והטועמים בקהל 17 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהן בסבב הראשון הוא 25.

בפוד טראק "יאמי מאמי" טליה ושחף הכינו סטייק פטריית מלך היער על בצק פריך. השופטים העניקו להם 8 נקודות והטועמים בקהל 17 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהם בסבב הראשון הוא 25.

סך הנקודות הכולל שקיבל כל צוות בסיבוב הראשון הוא: 50 נקודות לאימרי ושי ביטון, 25 לסי היימן ואיזבל, 25 לטליה ושחף.

ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה
ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה

ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה:

במשימה השנייה של הזוגות הם קיבלו משימת בישול בנושא "מנה שאוכלים עם הידיים".

בפוד טראק "ביטון טראק" האחים אימרי ושי ביטון הכינו קציצות דגים עם חלה. השופטים העניקו להם 7 נקודות והטועמים בקהל 38 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להם בסבב השני הוא 45.

בפוד טראק "נקודת הסי" סי ואיזבל הכינו כנפיים ברוטב ברביקיו מתקתק פיקנטי וירקות בטמפורה. השופטים העניקו להן 15 נקודות והטועמים בקהל 23 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להן בסבב השני הוא 38.

בפוד טראק "יאמי מאמי" טליה ושחף הכינו צלעות תירס וצ'יפס גזר בפרמזן. השופטים העניקו להם 8 נקודות והטועמים 9 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להם בסבב השני הוא 17.

סך הנקודות הכולל שהתווסף לכל צוות בסיבוב השני הוא: 45 נקודות לאימרי ושי ביטון, 38 לסי היימן ואיזבל, 17 לטליה ושחף.

ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה
ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה

מצב הנקודות אחרי שני המקצים:

פוד טראק "יאמי מאמי" במקום השלישי עם 42 נקודות.

פוד טראק "נקודת הסי" במקום השני עם 63 נקודות.

פוד טראק "ביטון טראק במקום הראשון עם 95 נקודות.

אז האם הניצחון מובטח לאימרי ושי או שאחד מהזוגות האחרים יעשה מהפך ויקבל את הכרטיס השני לגמר. התשובה - הערב!

מצב הנקודות אחרי שני המקצים
מצב הנקודות אחרי שני המקצים