4 תכונות חשובות שצריכות להיות לבייביסיטר שלכם

יש כאלו שפשוט לא מתאימים לשמור על הילדים שלכם, למרות שהם יכולים להיות הכי נחמדים בעולם. לפני שאתם משאירים אותם לבד, הנה כמה נקודות שאתם חייבים לשים לב אליהם

זמן צפייה: 01:23

אם גם אתם מעוניינים למצוא את אותה בייביסיטר חלומי שישמרו על ילדכם ויהפכו לאהובי ליבם באותן השעות שאתם לא נמצאים, חשוב שתקראו מהן התכונות החשובות ביותר שצריכות להיות לבייביסיטר שלכם. ההחלטה להפקיד את ילדינו בידי אדם זר הנקרא "בייביסיטר" או "בייביסיטרית" אינה החלטה פשוטה, ואין זה משנה אם אתם מחפשים שמרטפית שתגיע לבית המלון ותשמור על הילדים בעת נופש משפחתי בחו"ל או שאתם מחפשים בייביסיטר שישמור על הילדים כאשר אתם מעוניינים ליהנות מזמן איכות זוגי מחוץ לבית. התכונות המרכזיות החשובות ביותר שצריכות להיות לאותו בייביסיטר הן:

גישה לטיפול והזמנה לראיון

יש אנשים שבנויים לטפל באנשים אחרים (דבר שכולל גם את התינוקות והילדים שלנו) ויש כאלו שפשוט לא מתאימים לעבודה, למרות שהם יכולים להיות הכי נחמדים בעולם. משום כך, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להזמין את הבייביסיטר לפגישת היכרות ראשונה ולרשום מהי ההתרשמות שלכם מהם. בהתאם להתרשמות הזו תוכלו להחליט האם הוא/היא מתאימים לכם או שמא אתם מעדיפים להמשיך בחיפוש הבייביסיטר.

_____

הסוד לאריכות ימים: בייביסיטר לנכדים

עם הילדים בחו"ל: כך תמצאו בייביסיטר בקלות

5 טיפים להשיג את הבייביסיטר המושלם

כיצד יש לבצע פעולות החייאה - המדריך המלא

_____

דייקנית וקפדנית

בין הפרטים החשובים ביותר אליהם יש להתייחס במהלך פגישת ההיכרות הוא האם הבייביסיטר המיועד/ת דקדקנית בזמנים. אין טעם לשכור את שירותיהם של שמרטף שלא יגיע בזמן ויגרום גם לכם לאחר לתוכניות שלכם. קחו בחשבון שבייביסיטר שלא מגיע בזמן יגרום לשרשרת לחצים: אתם תילחצו אם תאחרו למפגש, הילדים ירגישו את הלחץ ויתחילו לבכות, הבייביסיטר יגיע ויתנצל ותיווצר הרגשה לא טובה, דבר שימנע מכם הנאה טהורה מהיציאה.

 

היגיינה וסדר

הדבר הבא שיכריע במידה רבה את הכף קשור לאסתטיקה והניקיון של הבחור/ה שישמרו על ילדכם. כמובן שכל אחד יכול להופיע בסגנון הלבוש בו הם בוחרים, אך בכל הקשור אל ניקיון ואסתטיקה אין להתפשר. שכן, הילדים חייבים להיות בסביבה נקייה והבייביסיטר צריך להיות מיומן בהחלפת חיתול או בגד, בהלבשת סינר לילד בעת האכילה ועוד.

כדאי לוודא שהשמרטף, יודע עזרה ראשונה בסיסית. זה בהחלט יכול להוסיף לתחושת הבטחון שלכם | צילום: shutterstock

גישה לילדים - חיבור לילד

הדבר הבא אותו יש לבחון בפגישת ההיכרות הוא האם אותה בייביסיטר אכן בעלי גישה לילדים. כלומר, האם הם מנסים להכיר את הילד, להתחבר אליו, מה שפת הגוף שלהם כאשר הם מתייחסים לילד ומה האינטונציה שלהם. כבר בפגישת ההיכרות תוכלו להבחין האם מדובר על מועמדת או מועמד שמתחבר לילדים או שלא.

טרם השכרת שירותיה של בייביסיטר זו או אחרת תמיד יש לוודא שמדובר על מישהי (או מישהו כמובן), בעל גישה טיפולית לילדים, מישהי מסודרת, נקייה ודייקנית בזמנים. בנוסף, מומלץ לוודא שהבייביסיטר מעל לגיל 15, שהיא בעלת ניסיון בשמירה על ילדים בגילאים של הילדים שלכם, שהיא מתגוררת בקרבה גיאוגרפית אליכם וזאת על מנת שתוכל להגיע אליכם בהתראה קצרה ושהתעריפים שלה אכן מתאימים לתקציב שלכם. בהצלחה!

עוד באסיפת הורים

 יוזמה של אמא: שיעורים פרטיים און-ליין

"אני בת 5, אל תכריחו אותי לנשק את הדודה"