5 טיפים להשיג את הבייביסיטר המושלם

אחרי שהבנתם שהסבתא, מכל צד אפשרי, לא באמת יכולה לעשות בייביסיטר, קבלו 5 טיפים כיצד מוצאים את האדם הנכון שישמור על היקר לכם מכל

זמן צפייה: 01:23

מגיע שלב בחיים של הילד ושלנו, בו אנחנו צריכים להתנתק לכמה שעות, ולהשאיר אותם אצל השגחה אחרת, שהיא לא אנחנו. נכון, הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים לסרט בלי הילד, לפגישה בעבודה או סתם לקבל כמה שעות של מנוחה, היא קשה מנשוא. הידיעה שבשעות הקרובות אתם לא תהיו בשליטה מלאה על הילד שלכם היא תחושה לא קלה, אבל נדרשת.

אחרי שהבנתם שהסבתא, מכל צד אפשרי, לא באמת יכולה לעשות בייביסיטר, האחים לא באזור והשכנה עמוסה עם הנכדים שלה, אתם צריכים לחפש בייביסיטר. כדי שלא תמצאו את התינוק שלכם נסער, ותבלו את רוב הערב בטלפונים הביתה לוודא שהכל תקין, קבלו 5 טיפים כיצד מוצאים את האדם הנכון שישמור על היקר לכם מכל:

1. עשו שיעורי בית
בהנחה שאמא שלך לא זמינה, שווה להרחיב את מעגל לחברים קרובים. אם עדיין לא מצאתם, שווה לבדוק סטודנטים לחינוך לגיל הרך, שאולי ישמחו לקצת כסף מהצד במקום לעשות עוד משמרת במלצרות. כמו כן, תפתחו אוזניים, תשאלו, תבררו אצל חברים, עמיתים לעבודה או מכרים אחרים אם יש להם המלצות לבייביסיטר עליהם הם סומכים.

כדאי לוודא שהשמרטף, יודע עזרה ראשונה בסיסית. זה בהחלט יכול להוסיף לתחושת הבטחון שלכם
כדאי לוודא שהשמרטף, יודע עזרה ראשונה בסיסית. זה בהחלט יכול להוסיף לתחושת הבטחון שלכם | צילום: shutterstock

2. קבעו ראיון אישי
לכל עבודה יש ראיון עבודה, אז למה שהבייביסיטר שאמון על הילד שלכם, לא יעבור ראיון אישי . התחילו בראיון טלפוני ושאלו על הרקע, על החיים שלהם בבית, ניסיון בטיפול עם ילדים, ותבקשו המלצות. במידה ויש המלצות, צרו איתם קשר ונסו לשאול שאלות פתוחות: במקום לשאול "האם היא תמיד מגיעה בזמן?", תשאלו "אז ספרו לי עליו...".

לאחר מכן, קבעו ראיון פנים אל פנים, אצלכם בבית. בדקו את האינטראקציה עם התינוק, ובדקו האם אתם מרגישים בנוח איתם. אז נכון, זו עבודה לכל דבר, אבל אתם לא רוצים שהשמרטף יחשוב שזו עבודה כדי להעביר את הזמן, אלא מישהו שיתלהב להיות עם התינוק שלכם.

טיפ חשוב נוסף הוא שכדאי לוודא שהשמרטף, יודע עזרה ראשונה בסיסית. זה בהחלט יכול להוסיף לתחושת הבטחון שלכם, כשתשאירו אותם לבד.

למדריך המאויר בשיתוף עם מד"א - כיצד לבצע החייאה

3. ודאו שהתינוק והבייביסיטר ירגישו בנוח בבית
לפני שאתם קובעים בייביסיטר, בקשו ממנה להגיע לפני כן, הראו לה את הבית, בדקו שהילד מגיב יפה לשמרטף, כדי שהוא לא יהיה בהלם כשתלכו.

עשו לבייביסיטר סיור בבית, הדגישו דברים החשובים לכם, ועדכנו אותם אם יש אזעקה, או מערכת אבטחה כלשהי.

__________________________________

הסוד לאריכות ימים: בייביסיטר לנכדים

מתלבטת אם להניק? מחקרים מצאו יתרונות נוספים

עברתם לשעון קיץ? הילד שלכם עדיין לא

6 כללים ללמד את ילדיכם לעזור במטלות הבית

____________________________________

5. סכמו מחיר מראש
שאלו חברים, התייעצו עם השכנים, ושימו לב שתעריף שעתי הוא המקובל, אך הוא משתנה מאזור לאזור. סכמו את כל התנאים מראש, אך דאגו לשלם להם באותו היום. בנוסף, אם אתם רוצים שהבייביסיטר יבצע מטלות נוספות הקשורות לבית ולתינוק, יישרו קו ותאמו ציפיות מראש. אבל בינינו, תנו להם לדאוג אך ורק לתינוק שלכם, את זמן המקלחת, ארוחת הערב או לרוקן את המדיח, תעשו בעצמכם.

5. פשוט תלכו
השאירו את מספרי הטלפון שלכם, של ההורים שלכם ו/או חבר/שכן קרוב, וודאו שהם יודעים את מספרי החירום של מד"א, משטרה ומכבי אש. כמו כן, עברו על הלו"ז של ילדיכם - מתי מצחצחים שיניים, מתי נכנסים למיטה, כמה סיפורים מקריאים וכדומה. הילדים שלנו חיים על ההרגלים האלו, העובדה שאתם צריכים לצאת, לא צריכה לשנות את ההרגלים שהם יודעים ומחכים להם.

ברגע שהכל מוכן, תנשמו עמוק ופשוט תלכו. אל תתמהמהו, ותמרחו את הזמן. רציתם ללכת? תלכו. הילד שלכם בידיים טובות

עוד באסיפת הורים

צילומי הלידה הטובים ביותר בעולם [brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-044' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_6t6r9u4h' duration='46'']

צפו בתיעוד נדיר של תינוק שנולד בתוך שק מי השפיר [brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-042' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_6wa505xv' duration='37'']

עכשיו זה מדעי: הנה השיר שיגרום לתינוק לחייך [brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-038' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_n76rum3h' duration='42'']

אחת ולתמיד: מה באמת צריך לחגוג - יום האם או יום המשפחה? [brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-039' autoplay='0' credit='' kid='1_y34tvnob' duration='77'']