עם הילדים בחו"ל: כך תמצאו בייביסיטר בקלות

רוצים לצאת לטיול אופניים זוגי באמסטרדם או לבילוי לילי סוער? הכירו את השמרטפית דוברת העברית, שתגיע אליכם למלון ותבלה עם הילדים

זמן צפייה: 00:57

לנסוע עם הילדים לחו"ל זה סבבה. אבל מה קורה אם בתוך הטיול בא לכם שעה-שעתיים, או אפילו יום, לעצמכם? מה עושים עם הילדים?

תכירו את Holiday-Sitters. אלה וגלית, שתי אמהות, דאגו לזמן האיכות שלכם בחו"ל,  והקימו אתר אינטרנט ייחודי ופשוט, באמצעותו הורים יכולים להזמין בייביסיטר כחלק מתכנון החופשה שלהם.

הבייביסיטריות כולן סטודנטיות ממקומות שונים. כולן מעל גיל 18, ונבחרו בקפידה, לאחר שהרקע שלהן נבדק: "אנחנו בודקים את הרקע, בודקים המלצות, ומבקשים להביא הוכחה על זה שאין להן עבר קרימינלי במשטרה", אומרת אלה.

ההורים יכולים להזמין בייביסיטר מראש או ברגע האחרון דרך האתר לפי תאריך, שעה והכי חשוב שפה. מכיוון שלא כל הילדים מדברים אנגלית, חשוב שהבייביסיטר תדבר את השפה של הילד. לכן ישראלים למשל יבחרו כמעט תמיד בבייביסיטר ישראלית דוברת עברית.

ההורים יכולים להזמין בייביסיטר מראש או ברגע האחרון דרך האתר לפי תאריך, שעה ושפה (צילום מסך מתוך האתר)
ההורים יכולים להזמין בייביסיטר מראש או ברגע האחרון דרך האתר לפי תאריך, שעה ושפה (צילום מסך מתוך האתר)

אחרי שבחרתם תאריך, שעה ושפה, כדאי לצפות בפרופיל האישי של הבייביסיטר הרצויה וכן בווידאו קצר שבו היא מציגה את עצמה. בחרתם? אחרי שהזמנתם את הבייביסיטר, תוכלו לתקשר איתה ישירות דרך הצ'אט באתר על מנת שתוכלו להכיר טוב יותר.

 

צפו בפרופיל האישי של הבייביסיטר שבחרתם. אחת הבייביסיטריות מקליטה ווידאו-צ'אט (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של Holiday-Sitters)

הבייביסיטר תגיע למקום בו אמור השירות להתבצע: לרוב זה יהיה המלון שבו אתם מתאכסנים, אבל אפשר גם לקחת בייביסיטר במהלך היום ולבקש ממנה לקחת את הילדים לגן החיות, לפארק או לכל אטרקציה אחרת.

כרגע השירות זמין באמסטרדם בלבד, אך במהלך השנה יפתחו סניפים בערים אירופאיות נוספות.

אז אם בא לכם להטעין מצברים תוך כדי החופשה ולקפוץ לראות הופעה, לטייל יחד או אפילו סתם לשתות קפה- כדאי לכם לנסות. אתם תרוויחו זמן ביחד, והילדים ירוויחו הורים רגועים יותר.

כך תבלו באמסטרדם עם הילדים

יצאתם לחופשה שווה במיוחד? שתפו אותנו בפייסבוק