8 דברים טובים לסוף השבוע

אז מה בא לכם לעשות בסוף השבוע - לצאת לשופינג, לנגב חומוס, לצפות בסרט או סתם לקרוא כתבה טובה? כל התשובות נכונות

צאו לאכול

5 החומוסיות הכי טובות בירושלים

סוף השבוע כבר כאן וזו הזדמנות מצויינת לנסוע לטייל ועל הדרך, איך לא, לאכול משהו טוב. השפים של משחקי השף "אוטו אוכל" מגיעים לירושלים, וזה בטוח יעשה לכם חשק לאכול. קיבצנו עבורכם את אימפריות החומוס הכי ותיקות וידועות בעיר, וגם כמה פינות נסתרות ושוות.

היכנסו למדריך

PictureTreatment03

 

18_Shopping

האאוטלטים הכי שווים בארץ

שעון הקיץ והטמפרטורות שמטפסות אומרות רק דבר אחד - הגיע הזמן לרענן את המלתחה. ולמה לבזבז הרבה כסף אם אפשר להיראות מעולה גם בלי לשבור תכנית חיסכון? לפניכם רשימת אאוטלטים מומלצים מצפון ועד דרום. שימו לב: מומלץ לא למדוד בגדים מיד אחרי שהתפנקתם בצלחת חומוס מההמלצה הקודמת...

לרשימה המלאה

PictureTreatment02

 

07

"סימן חיים": שילוב בין מדע בדיוני ואימה

בדומה לסרט מדע הבדיוני הקלאסי "הנוסע השמיני", גם כאן קבוצת אסטרונאוטים מבקרת בכוכב אחר, פוגשת בצורת חיים זרה, ואז מוצאת עצמה כלואה במעבורת לצד אורח עוין. בדומה לתפקידו ב"דדפול", גם כאן ריאן ריינולדס שומר על פרסונת שוויצר חוכמולוג. אבל בשונה מסרטי אימה אחרים - "סימן חיים" מצליח להוסיף עומק לרצף של ריגושים ואפילו לגעת בשאלות גדולות.

לביקורת המלאה

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-movie-reviews-037' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_h5iyftws' duration='144']

 

01_Bidur

כך חגגו בעולם את הלידה של גל גדות

אנחנו אולי עדיין מרגישים שהיא שלנו, אבל גל גדות היא כבר מזמן בינלאומית. וונדר וומן הביאה לעולם השבוע יחד עם בעלה איש העסקים ירון ורסנו את ביתם השנייה, מאיה, והתקשורת העולמית לא נשארה אדישה לאירוע המשמח. כל הכותרות מחכות לכם כאן.

היכנסו לכתבה

PictureTreatment01

 

14_PointforThought03

למה הישראלים מאושרים כל כך?

כל היום אנחנו שומעים על יוקר המחייה, המצב הבטחוני, מערכת הבריאות הקורסת והשחיתות השלטונית. אז איך זה שבמדד האושר העולמי של האו"ם אנחנו מדורגים במקום ה-11? מומחים טוענים שזה נוגע לתחושת הקהילתיות והמעורבות שבישראל, ואפילו מסבירים כי האיום הקיומי גורם לנו לחיות חיים מאושרים ומלאי משמעות.

לכתבה המלאה

PictureTreatment05

 

19_Watch

צילומי הלידה הטובים ביותר בעולם

התחרות השנתית לצילומי הריון ולידה מציגה תמונות - באופן הכי חשוף וחזק, ומוכיחות, כמו תמיד, שנשים הן כוח עצום המעורר כבוד. הגלריה העוצמתית מראה את המאבק והקושי אותן חוות אימהות במהלך הבאת חיים לעולם, והאושר הבלתי נתפס שמגיע אחרי.

לכל התמונות

PictureTreatment04

 

20_DontBelieveIt

האם מצאנו את העבודה הטובה בעולם?

לטייל בכל העולם במשך שלושה חודשים, לשהות ב -12 בתי נופש יוקרתיים, לא להוציא שקל מהכיס ואף להרוויח 10,000 דולר לחודש. נשמע כמו חלום מתוק? בהחלט. אבל מדובר בעבודה אמיתית, ועד סוף החודש תוכלו להגיש את מועומדותכם. שווה לנסות, לא?

כל הפרטים בכתבה

PictureTreatment06

 

04

מה גרם לים באוסטרליה לזהור בחושך?

ועוד בענייני פנטזיות, תושבים באי טסמניה שבאוסטרליה נחשפו השבוע למראה קסום - מי ים שמוארים באור כחול זוהר. ההסבר המדעי הוא ריבוי אצות במים, שמפיקות אור כשהן מרגישות מאוימות. מומחים אמנם מזהירים מסכנה פוטנציאלית שהתופעה מסמנת לאיזור, אבל זה לא מנע מהקהל להגיע ולהתרשם מהיופי הזה עלי אדמות.

לגלריה ולהסבר המלא

[brightcove_iframe video_id='news-abroad-world-news-008' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_knfc7yv2' duration='15']