החברה שתשלם לכם אם תטיילו בעולם

חשבתם שאין כזה דבר עבודה מושלמת? מסתבר שטעיתם

זמן צפייה: 01:05

אוהבים לטייל ומחפשים עבודה? זו ההזדמנות שלכם: חברת נופש יוקרתית בשם טיירד הום (Third Home) הודיעה כי היא מחפשת כעת מועמדים לעבודה שמוכנים לטייל ברחבי העולם במשך שלושה חודשים, לשהות ב -12 בתי נופש יוקרתיים, ולשתף את החוויות ברחבי הרשתות החברתיות. על מדיה חברתית. בתמורה תשלם לכם החברה 10,000 דולר לחודש ואף תכסה את כל הוצאות הנסיעה שלכם.

לבלות בוילות יוקרה מסביב לעולם ולקבל על זה כסף (צילום: shutterstock)
לבלות בוילות יוקרה מסביב לעולם ולקבל על זה כסף (צילום: shutterstock)

החברה מתארת את הטיול כ"משימה הטובה ביותר בכדור הארץ", ואכן תיאור התפקיד נשמע מדהים: "דרך הטיולים שלכם תגיעו למקומות השווים ביותר בעולם".

כדי להגיש בקשה לתפקיד, תצטרכו לצלם וידאו של דקה אחת ולהסביר בדיוק למה אתם "המועמד הטוב ביותר עבור העבודה הטובה ביותר בעולם", כלשון החברה. את הסרטונים יש לשלוח במייל אל החברה עד יום חמישי, ה-30 למרץ 2017.

חלום: הישראלית הראשונה שתסיים תואר במלדיבים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_335' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_jtze8xpc' duration='1929']

מטיירד הום נמסר כי המועמד האידיאלי לתפקיד צריך להיות בעל ניסיון בתחום המדיה החברתית, הכתיבה, הצילום והבלוגים, וכן בעל הבנה בבתי נופש ונסיעות בינלאומיות. בנוסף, הוא צריך להיות לפחות בן 18, בעל רישיון נהיגה בתוקף, ולהיות פנוי לנסיעה של שלושה חודשים מסוף הקיץ עד סוף הסתיו, על פי תיאור התפקיד. המסלול עצמו יקבע רק עם קבלת המועמד.

וזו הסטודנטית שלא מפחדת מכרישים ואפילו מצאה דרך לעשות מזה כסף. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_309' autoplay='0' kid='1_p8hvymdx' duration='1929']

היעדים הכי חמים של השנה עכשיו בפייסבוק שלנו