בנט נפגש עם שרים מבחריין והאמירויות: "שואפים להדק את היחסים"

לפני נאומו בעצרת האו"ם וברקע ציון שנה להסכמי אברהם, רה"מ נועד שר החוץ של בחריין ובכיר מאיחוד האמירויות. "מאמין במערכת היחסים הזו ומקווה שמדינות נוספות באזור יצטרפו למעגל השלום"

זמן צפייה: 00:40

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש הלילה (שני) בניו יורק עם עם שר החוץ של בחריין, עבד אללטיף בן ראשד אלזיאני, ועם השר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות, ח'ליפה שאהין אלמרר. בפגישה שהתקיימה בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק ציינו השלושה את יום השנה להסכמי אברהם שחל החודש. ראש הממשלה בנט אמר כי ישראל שואפת להדק ולחזק את היחסים עם איחוד האמירויות ובחריין, בכל התחומים, והוסיף, כי הוא "מקווה שמדינות נוספות באזור יצטרפו למעגל השלום".

ראש הממשלה אמר בפתיחת הפגישה: "חשוב שניפגש בציון שנה להסכמי אברהם, אשר להם משמעות רבה מבחינתנו" והוסיף "אני רוצה לספר לכם שפגשתי את מלך ירדן ואת נשיא מצרים והם כמובן מרוצים מהיחסים בין המדינות שלנו. אני רוצה להבטיח לכם המשכיות".

בנט סיכם באופטימיות את היחסים החמים של ישראל עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר: "אנחנו יציבים ומאמינים במערכת היחסים הזו ואנחנו רוצים להאריך אותה עד כמה שאפשר".