"חלום חיי שיזרוק אותנו": כך דיברה רעיית הרב פרץ על בנט

בהקלטה שהגיעה לידי חדשות 13 נשמעת מיכל פרץ אומרת לאיתמר בן גביר כי היא מייחלת לעזיבת שר החינוך לשעבר: "אני רוצה לחזור לבית היהודי". תגובת ימינה: "איננו עוסקים ברכילויות דוחות".

זמן צפייה: 02:46

שלושה שבועות לבחירות, ונראה שהמתח במפלגת ימינה בין נפתלי בנט לרפי פרץ רק מתעצם. מהקלטה שהגיעה לידי חדשות 13 בין רעיית יו"ר הבית היהודי לבין יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, נשמעת מיכל פרץ מייחלת ליום שבו החיבור עם בנט יתפרק.

בן גביר התייחס בשיחה לבנט ואמר: "אתם השלב הבא, אחרי שהוא זרק אותי – הוא יזרוק גם אתכם", ופרץ ענתה לו בתגובה: "חלום חיי שהוא יזרוק אותנו. אני מתפללת לזה הרבה. אני רוצה לחזור לבית היהודי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

העליון פסל את ריצת גופשטיין ומרזל; עוצמה יהודית תוכל להתמודד

חודש לבחירות: הסכמי עודפים נחמתו בימין ובשמאל

יו"ר ועדת הבחירות קבע: אסור למפלגות להציב מצלמות בקלפיות

רפי פרץ ורעייתו מיכל פרץ
רפי פרץ ורעייתו מיכל פרץ | צילום: חדשות 13

יו"ר עוצמה יהודית נשמע אומר לפרץ: "אני מבין למה בנט כל כך התעקש ולא רצה אותי שם במקום השמיני או השביעי. הוא רצה את מתן כהנא. ואני מבין למה, הוא רוצה לחבור ללפיד", ואילו היא אמרה לו: "נכון, אנחנו הבנו את זה גם".

נוסף לכך, בן גביר שאל את רעיית יו"ר הבית היהודי האם יסתירו את בעלה בקמפיין הרשימה, והיא ענתה כי "זה תלוי בו נראה לי". בן גביר שאל בתגובה: "תלוי בו או שתלוי בבנט שלא רוצה שיראו אותו? שמבחינת בנט להחביא אותו אני לא יודע איפה". פרץ אמרה: "נכון, הוא יודע את זה".

איתמר בן גביר
איתמר בן גביר | צילום: חדשות 13

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה: "איתמר בן גביר מבין שאין לו שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה ולכן הוא עסוק בפעולות ייאוש נמוכות ומכוערות כדוגמת בישול הקלטות סתר שבינן לבין הקמפיין אין דבר. איננו עוסקים ברכילויות דוחות".