מובילי המחאה: אם לא תיבחר נציגת האופוזיציה - נפגין בקפלן

על רקע ההתפתחויות בכנסת בכל הנוגע להצבעה לוועדה למינוי שופטים, מובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית הודיעו כי בכוונתם לצאת להפגין, אם המצב יישאר כפי שהוא: "נתניהו הסיר את המסכה, השיחות בבית הנשיא הן מסך עשן לדיקטטורה שבדרך, על מנהיגי האופוזיציה לסיים את שיחות ההידברות עכשיו"

המחאה החברתית ב-2011, שליף הייתה אחת ממוביליה
דבר כמעט לא השתנה. המחאה החברתית בשנת 2011 | צילום: אורית עובדיה

על רקע הדרמה של הרגע האחרון בכנסת בכל הנוגע להצבעה לוועדה למינוי שופטים, וברקע התרגיל של הקואליציה להצביע נגד כל המועמדים כדי לדחות את הבחירות ב-30 יום - הודיעו היום (רביעי) מובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית כי אם לא תיבחר היום נציגת האופוזיציה ח"כ קארין אלהרר - הם ייצאו להפגין הערב ב-20:00 בתל אביב.

מארגני המחאה מסרו: "ברור לכל שאם לא תיבחר היום הוועדה, ובפרט נציגת האופוזיציה - פניו של נתניהו להשתלטות עוינת על הועדה לבחירת שופטים שתהפוך את ישראל לדיקטטורה. היום הזה מבהיר לכל: פניו של נתניהו לדיקטטורה, מולו ומול שותפיו להפיכה נעמוד מיליונים ברחובות ונציל את הדמוקרטיה הישראלית".

רבבות בקפלן
רבבות בקפלן | צילום: רויטרס

מובילי מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" הגיבו גם הם על דחיית ההצבעה: "נתניהו הסיר את המסכה. הוא בובה של יריב לוין, והשיחות בבית הנשיא הן מסך עשן לדיקטטורה שבדרך. הדמוקרטיה הישראלית בסכנה קיומית וכרגיל מי שסובל זה האזרחים. על מנהיגי האופוזיציה לסיים את שיחות ההידברות עכשיו".