גוטליב נגד נתניהו: "משחק משחק פוליטי מעל הראש של לוין"

ביום שאחרי האמירה של נתניהו שלפיה ההצעה המקורית של הרפורמה המשפטית שהניח שר המשפטים יריב לוין "הייתה קיצונית", תקפה ח"כ גוטליב את ראש הממשלה ופנתה ללוין: "אתה חזק, אתה מבין את עולם המשפט. ראש הממשלה מפיל עליו את האשמה, אני מבינה את התחושות הקשות שלו"

זמן צפייה: 03:20

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש (שני) כי ההצעה המקורית של הרפורמה המשפטית שהניח שר המשפטים יריב לוין "הייתה קיצונית" וכי הוא "בלם אותה", אמרה ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) בריאיון ל"הצינור": "יריב, אתה חזק, את מבין את עולם המשפט. אני מבינה את התחושה הקשה שלו, שראש הממשלה משחק משחק פוליטי מעל הראש שלו ומפיל עליו אשמה. ראש הממשלה היה צריך לומר לפני חצי שנה שהרפורמה לא על השולחן".

ח''כ טלי גוטליב
ח''כ טלי גוטליב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

\

כזכור, בתחילת חודש ספטמבר התבטאה חברת הכנסת גוטליב באומרה כי "שב"כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים", על כך זכתה לגינוי מראש הממשלה שקרא לאמירתה "מקוממת". בתגובה לכך, אמרה חברת הליכוד כי "הגינוי של ראש הממשלה אינו מרשים".

במהלך חודש יולי השנה דיברה גוטליב על אי התערבותו של נתניהו ברפורמה המשפטית וטענה כי היא  לא תקודם: "הרפורמה לא על השולחן. הרפורמה בקצה סדר העדיפויות של ראש הממשלה וזו זכותו, בלבד שיצאו לציבור ויגידו את האמת".

חברי הכנסת שמחה רוטמן וטלי גוטליב
חברי הכנסת שמחה רוטמן וטלי גוטליב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנוסף, על רקע הגינויים הרבים שסופגים ראשי מערכת הביטחון מחברי הקואליציה, פרסם ראש הממשלה נתניהו גיבוי פומבי של הרמטכ"ל הרצי הלוי, על כך כתבה גוטליב בחשבון הטוויטר האישי שלה: "על מה אתה מתנצל? הרמטכ"ל הכשיר סרבנות".