תמי ארד נגד קרעי: "בעלי וחבריו הלכו לעזאזל כדי להגן על המדינה"

רעייתו של הנווט תקפה את אמירתו של שר התקשורת, שקרא למילואימניקים, בהם אנשי טייסת 69, "ללכת לעזאזל" - וכתבה: "שר התקשורת, ששירת אולי שנה בצבא, שלח לעזאזל את לוחמי 69". עוד הוסיפה ארד כי היא "גאה בהם": "מי שמכנה אותם סרבנים טועה ומטעה"

זמן צפייה: 02:13

תמי ארד, רעייתו של הנווט רון ארד, כתבה היום (שלישי) פוסט בפייסבוק ובו תקפה את אמירתו של שר התקשורת שלמה קרעי. ארד כתבה את הפוסט לאחר אמירתו של השר שקרא לטייסי טייסת 69 "ללכת לעזאזל". היא כתבה כי "בעלי וחבריו הלכו לעזאזל כדי להגן על המדינה".

השר קרעי כתב אתמול בטוויטר שלו, בתגובה להודעת טייסי טייסת 69, כי "עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל". ארד החליטה להגיב לדבריו של השר בפוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלה. היא כתבה כי היא גאה בקציני טייסת 69 על ההחלטה.

"לקחתם הובלה כמו בפעילות המבצעית שאתם עושים בשקט. ברור לי מעל לכל ספק שאתם לא יכולים לנהוג אחרת. אתם חייבים להיות בטוחים שהממשלה שתשלח אתכם למשימות תהיה דמוקרטית ותשמור על ערכי צה"ל", כתבה ארד.

Whatsapp Image 2023 03 07 At 1
תמי ארד והשר קרעי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על דבריו של קרעי כתבה: "את המתקפה הזו לא יכולתי שלא לקחת באופן אישי. 69 זו הטייסת שלנו. מי שמכנה אותם סרבנים טועה ומטעה. הם יתנדבו למילואים כל עוד הדמוקרטיה הישראלית מתקיימת. אם לחרדתנו ההפיכה המשטרית תצלח, הם לא ישרתו בדיקטטורה. ככה פשוט".

Whatsapp Image 2023 03 03 At 1
טייסי חיל האוויר (ארכיון) | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

"לא הם מאיימים להפר את החוזה עם המדינה - מי שמפר את החוזה הם הפוליטיקאים בממשלה הזו שנבחרה ברוב והחליטה במרמה אחרי הבחירות לשנות את הכללים. שר התקשורת, ששירת אולי שנה בצבא, שלח לעזאזל את לוחמי 69. אם אנסה לתרגם את תשובתי לקרעית זה ישמע כך: 'לוחמי 69 סיכנו את חייהם למענך, למען משפחתך ולמען יותר מ-2.5 מיליון אזרחי ישראל שלא משרתים בכלל בצבא'".

לבסוף חתמה את הפוסט: "הבעל שלי וחבריו הלכו לעזאזל כדי להגן על המדינה האהובה שלנו. לעומת זאת אתה וחבריך לממשלה שרובם לא התגייסו בכלל לצבא, מזועזעים".