"אינן פיקוח נפש": גולדקנופף דורש את הפסקת עבודות הרכבת בשבת

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף פנה במכתב לשרת התחבורה וחברי קואליציה נוספים, בדרישה להפסיק את העבודות המתייקמות בשבת. "לא נוכל להשלים עם המשך מצב זה", טען. מיכאלי מיהרה להגיב: "קוראת לרגב לא להיכנע לדרישות ההזויות"

זמן צפייה: 02:09

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף פנה אמש (שבת) במכתב לשרת התחבורה מירי רגב, לראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי קואליציה נוספים, בדרישה להפסיק את עבודות הרכבת המתייקמות בשבת.

"הובא לידעתי כי מתקיימות עבודות בשבת ע"י רכבת ישראל, במסילת תל אביב בין מחלף רוקח למחלף ההלכה, שאין עונות להגדרה של פיקוח נפש", כתב השר במכתבו. "בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין מפלגות הליכוד ויהדות התורה, סוכם כי עבודות אלו יופסקו", ציין גולדקנופף. "לא נוכל להשלים עם המשך מצב זה".

שרת התחבורה מירי רגב וסגן השר אורי מקלב
שרת התחבורה מירי רגב וסגן השר אורי מקלב

שרת התחבורה לשעבר מרב מיכאלי הגיבה על דרישתו של גולדקנופף ואמרה: "מחיר עצירת עבודות הרכבת בשבת - פגיעה אדירה בציבור הנוסעות והנוסעים ברכבות ובתחבורה הציבורית. כשרת התחבורה קיבלתי החלטה דווקא להגביר את העבודות בשבת. ככה סיימנו חלק גדול מפרויקט חשמול הרכבות מוקדם מהצפוי, והרכבות לצפון חוזרות. קוראת לרגב לא להיכנע לדרישות ההזויות של גולדקנופף".