ההתקפלות של פורום המפכ"לים: שיגרו מכתב ברכה לבן גביר

אחרי הפרסום בחדשות 13 על פעילותו של פורום הניצבים הבכירים לשעבר במשטרה והביקורת שנמתחה עליהם, עם השבעת הממשלה הם שלחו לשר לביטחון לאומי הנכנס מכתב ואיחלו לו הצלחה - ובשבוע הבא צפויה פגישת פיוס בינו לבין המפכ"ל לשעבר קראדי

זמן צפייה: 01:37

אחרי הפרסום בשבוע שעבר בחדשות 13 על פעילותו של פורום המפכ"לים והניצבים, והביקורת שנמתחה עליהם, היום (שישי) הם שינו כיוון - ושלחו מכתב ובו מילות ברכה חמות לשר לביטחון לאומי הנכנס איתמר בן גביר.

במכתב איחלו חברי הפורום בהצלחה לשר הנכנס, וגם רמזו שברצונם לקיים איתו שיתוף פעולה, כמו עם שרים אחרים. נזכיר כי הפורום הזה ראה שחורות בעצם קידום חוק בן גביר, כאשר חלקו קרא לכך "חורבן המשטרה" וחלקו אף קרא למפכ"ל קובי שבתאי להתפטר מתפקידו.

השר בן גביר קרא את המכתב, ובמהלך השבוע הבא צפויה להתקיים מעין "פגישת פיוס" בינו לבין המפכ"ל לשעבר משה קראדי, אשר עומד בראש הפורום.

המפכ''ל לשעבר משה קראדי
המפכ''ל לשעבר משה קראדי | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הבוקר הגיע בן גביר ליום העבודה הראשון שלו במשרד לביטחון הפנים, ששינה את שמו למשרד לביטחון לאומי, וקבע פגישות עם כל ראשי הרשויות שתחתיו - מפכ"ל המשטרה, נציבת שב"ס, נציב כבאות והצלה וראש הרשות להגנת עדים. לאחר שיישמע מהם על הבעיות בארגונים, ורק בהמשך ולאחר סבב שיעשה עם קצינים נוספים מתוך הארגונים - הוא יחליט על הצעדים הבאים ועל המינויים החדשים שהוא מתכנן.