נעים להכיר, אני תופעה חדשה ושונה

הפחד הגדול של הממשלה הכי דתית שהייתה לנו, היא לא "העמסת מטען נוסף על הילד", אלא העובדה שאותו ילד שיאומץ על ידי משפחה חד מינית, יגדל להיות אדם ליברלי

זמן צפייה: 01:58

לא לא, לא התבלבלתם. אנחנו לא בימי הביניים. אנחנו ב-2017 ובמדינת ישראל, שראש הממשלה שלנו כל כך אוהב לצייר כליברלית וחופשייה - כדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, עדיין יש עדיין חוק שאומר "אין אימוץ אלא על ידי איש ואשתו יחד".

לפי המדינה, בישראל 2017, זוכרים? "ילד הנמסר לאימוץ נושא תחושה של חריגות לכן רצוי ככל הניתן להימנע מהעמסת מטען נוסף על הילד, בדמות השמתו בתא משפחתי שנתפס בחברה הישראלית עדיין כתופעה חדשה ושונה"

שלא יסבנו אתכם במילים - זו בדיוק ההגדרה ללהט"בופוביה, וזו בדיוק ההגדרה לבורות.

כי מבחינת המדינה, את מאות הילדים הממתינים לאימוץ, הנמצאים בבתי יתומים, במשפחות אומנות, כשאלוהים יודע מה חלקם עברו, עדיף להשאיר בסטטוס הזה מאשר למסור אותם לשני אנשים שיעשו הכל, ואני מתכוון להכל, כדי לאהוב ילד, כדי לתמוך ולגדל ולחנך ילד בבית חם ואוהב.

אבל בואו נודה באמת. לפי הסקר האחרון של מכון סמית לעמותת חידוש - 79% מהציבור תומך בנישואים חד מיניים, בקרב הדתיים יש 47% תמיכה ואפילו 65% ממצביעי הבית היהודי תומכים במיסוד זוגיות לבני אותו מין. אז מי מתנגד? פשוט מאוד, מי שמתיימר להיות נציגי העם.

הרי הפחד הגדול של הממשלה הכי דתית שהייתה לנו, היא לא "העמסת מטען נוסף על הילד", כפי שהיא טוענת, אלא פשוט העובדה שאותו ילד שיאומץ על ידי משפחה חד מינית, יגדל כמעט בוודאות להיות אדם ליברלי, יתמוך בשוויון, שיקרא תיגר על חוקים חשוכים ומפלים, יעודד אהבה, ויגדל לתוך תא משפחתי שלא יגרום לו להרגיש אזרח סוג ז'.

אז אני וחבריי לקהילה הם "תופעה חדשה ושונה", נעים מאוד. כדאי שתתרגלו כי אנחנו כאן, אנחנו לא הולכים לשום מקום, ובמלחמה בין אור לחושך, גם אלוהים אמר ויהי אור.

לעוד טורים >>

אני לא ה"הומו", אני בן אדם

שי גולדן: "חמישית מחיינו אנחנו חייבים ללהט"בים"

קהילה נכבדת, את צבעונית, גאה, וכל כך צבועה