"זה שאני שמנה לא אומר שאני עצובה"

אביבית עובדיה ירדה 30 ק"ג בארבעה חודשים בגלל פוסט טראומה וטיפולי פוריות - ועלתה הכל בחזרה

זמן צפייה: 08:04

אביבית עובדיה עברה חיים לא פשוטים ובעקבות פוסט טראומה ירדה 30 ק"ג. היום, כשעלתה בחזרה הכל, היא קוראת לאנשים לא להיכנס לה למשקל ולנסות להבין מה היא באמת עוברת.

בפוסט שהעלתה עובדיה כתבה:

"לי קוראים אביבית ואני ירדתי 30 קילו ב-4 חודשים. ואיך זה קרה? קוראים לזה פוסט טראומה - פחות מומלץ משומרי משקל. יותר קל מחדר כושר, מאתגר יותר מדיאטת כרוב והכי חשוב אף פעם לא רעבים כי עסוקים בלבכות או לישון מכדורי הרגעה. הייתה תקופה ששקלתי לשים מדבקה על החולצה "תשאל אותי איך רזיתי" ואז אני אספר וגם את תחטפי דיכאון ותפסיקי לאכול. 30 קילו חזרו למקומם +ריבית ופיגורים, טיפולי פוריות שלא צלחו, זריקות לתוך הבטן, מנוי לחניון של תל השומר, לקוחה VIP במחלקת ivf ובסוף נשאר רק חלום שנגנז ואישה שאחת שהחליטה לעשות מהלימון לימונצ'ילו טעימה (כי אם כבר להיות בדיכאון זה עם אלכוהול משובח) אישה שכבר לא מפחדת להגיד שהיא שמנה".

אולי יעניין אתכם גם:

"שירה צולחת כל דבר - גם אם לפעמים לוקח לה זמן"

גילה שזהותו נגנבה ונרשמו על שמו חובות כבדים

"אנשים לא יודעים מה זה פוסט טראומה, מה זה לחיות בלי שינה, לחיות בפחד, לחיות עם כדורי הרגעה", אמרה עובדיה. "לפני חמש שנים עברתי אירוע שטלטל אותי והייתי במשבר. לא הצלחתי לקום. לא אכלתי, לא רציתי לקום מהמיטה ולא רציתי לחיות. ואז אובחנתי כפוסט טראומתית והבנתי שזה בסדר איך שאני מרגישה. אני גם 'בוגרת' מחלקת פוריות - כמה סבבים שלא הצליחו. אחרי כל סבב פירקתי את המקרר.

"כבר לפני שנה העליתי תמונה עם בגד ים ומישהי שלחה לי בפרטי - איך את לא מתביישת להעלות תמונה שלך עם בגד ים. כבר אז החלטתי שדי. שמה שחשוב זה איך אני מרגישה עם עצמי. והיום אני אומרת - אל תיכנסו לי לצלחת, תפסיקו לומר לי לעשות ספורט או תראי איךאת נראית. זה שאני שמנה לא אומר שאני עצובה. אתם יודעים מי אני, מה הלב שלי ספג".