הכירו את אלה סטולר: הדוגמנית הווירטואלית הישראלית הראשונה

היא מיוצגת בסוכנות דוגמנות, מצטלמת להפקות אופנה ורוקדת בטיקטוק - אז מה אם אלה סטולר לא אמיתית? מהפיכת הדוגמניות הווירטואליות כבר כאן

זמן צפייה: 06:58

אלה סטולר, נוצרה לראשונה בסטארט אפ הישראלי ZOE01, חברה המייצרת דמויות וירטואליות, בהן דוגמניות, שמטרתן להפוך לאושיות אינסטגרם מובילות בעולם. "בשנה האחרונה פיתחנו מאפס את חברת הסטארט-אפ, אנו צופים שדוגמניות וירטואליות יהפכו ליותר ויותר רלוונטיות והמותגים יבינו שיש פה אופציה נגישה ונוחה לשיווק ופרסום המוצרים שלהם", מסביר טל מלנבוים, אחד מהאנשים שעומדים מאחורי מיזם הדוגמנית הוירטואלית, ומבעליה של חברת הסטארט אפ ZOE01. "בנוסף אליה יצרנו דמות נוספת - זואי דביר, דוגמנית, סטייליסטית ובלוגרית אופנה ישראלית, המחוברת במהות שלה למותגי אופנה בארץ ובעולם זואי נבנתה מהדמיון לבת שלי, מתבגרת בת 17. אני מרגיש שנתנו מקום לתכונות שחשוב לנו להעצים גם בדמויות וירטואליות כמו טבעונות".

עוד בנושא:

ירין הוצא מצילומי ספר המחזור כי לא הסדיר חוב לבית ספר

"תהפכו את הבית למחנה אימונים": גלעד ינקלביץ' ממליץ מהוואי

איך מקבלים את נבחרת פלסטין בעולם?

"בזכות המהפכה הווירטואלית אנו יכולים לעשות העצמה נשית עוד יותר חזקה, בכך שאנחנו מעבירים את המסר שכל אחת יכולה להיות מיוחדת וליצור מגוון רחב של דמויות עם מסרים חברתיים שונים. יש לנו אפשרות ליצור במה למיוחדות ושונות, שתהיה בולטת ומעניינת עוד יותר וגם תהפוך לוויראלית ברשת. אלה סטולר התאימה לקמפיינים ואף לשער בעיתון וזה היתרון שלה.

"אלה סטולר הווירטואלית לא תבוא על חשבון דוגמנית אמיתית עם אופי, לב ונשמה. כל אחת משגרירות המותג, מייצגת משהו אחר ומיוחד משלה, בעוד אלה סטולר נותנת לנו את ההזדמנות לשילוב תוכן חדשני ויזואלי ומעניין ברשת החברתית".