"חש מושפל": ירין הוצא מצילומי ספר המחזור כי לא הסדיר חוב לבית ספר

כשירין אברמיאן, תלמיד כיתה י"ב, הגיע להצטלם עם חבריו לספר המחזור, נאמר לו שהוא לא יכול להשתתף עד שלא יביא קבלה שמוכיחה כי הסדיר את התשלום לבית הספר

זמן צפייה: 06:11

בימים אלה, תלמידי כיתות י"ב ברחבי הארץ שחזרו ללימודים לא מזמן, התקבצו לטובת צילומי ספר המחזור. אלא שלירין אברמיאן, שהגיע כמו כולם להצטלם, נאמר שהוא לא יכול להשתתף מכיוון שלא שילם את תשלומי בית הספר.

"הזמינו אותי להצטלם ביום חמישי", סיפר ירין. "רכז שכבה עמד מחוץ לכיתה ואמר לי - אתה לא יכול להשתתף עד שתביא לי קבלה של תשלומים לבית ספר. התקשרתי לאמא שלי והיא התקשרה למזכירות. היא הסבירה להם שהיא לא עבדה בגלל הקורונה ולא היה כסף. אני בדרך כלל עוזר לאמא לשלם את התשלומים כי קשה לה. המזכירה בכל זאת אמרה שללא הסדרת התשלומים - לא אוכל להצטלם.

"מה שפגע בי זה שאני אוהב את בית הספר, תמיד עושה הכל, אני במועצת תלמידים, אני מכין סרטונים ביום המורים וכל מה שצריך. זה הביך אותי ובייש אותי ומאוד התאכזבתי. אני שילמתי את כל התשלומים עד לזמן הקורונה, שילמתי על הטיול השנתי. רק את התשלום האחרון לא הסדרנו בגלל המצב. בסוף אמא שלי שילמה בתשלום אחד הכל, מה שהקשה עליה יותר ואז הרשו לי להצטלם. אני לא זקוק לתרומה כלכלית. אנחנו עובדים. אני מספר את זה בשביל ילדים אחרים שיכולים למצוא את עצמם במצב הזה".

מבית הספר נמסר בתגובה: "בית הספר מספק לכל תלמיד ותלמידה בלי יוצא מן הכלל את כלל שירותי בית הספר ונותן מענים לימודיים, חברתיים ואישיים על פי צרכיהם וללא תלות בכל היבט כלכלי. לצערנו, הטענות שהועלו מסולפות ואינן עומדות בקנה אחד עם האירועועם ערכי בית הספר ודרכי התנהלותו. לא נמנע באף שלב מהתלמיד המדובר או מכל תלמיד אחר להצטלם לספר המחזור וכל תלמידי השכבה יהיו שותפים לכל פעילויות סיום השנה".