הנרצחת בפיגוע בחולון: שולמית עובדיה בת ה-84

הנרצחת הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים, גופת הרוצח אותרה בת"א לאחר שתלה את עצמו. תושבת ת"א אמרה לחדשות 13 כי ראתה את המחבל אמש כאשר צילם כל חנות וכל פינה ברחוב. "התקשרתי למשטרה - רק אחרי חצי שעה חזר אליי שוטר"

הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון
זירת הפיגוע בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי האישה שנרצחה אתמול בחולון היא שולמית רחל עובדיה, בת 84. לפני שעה קלה אותה גופתו של המחבל מוסא צרצור, בן 28 מקלקיליה, ברחוב בר כוכבא בתל אביב, לאחר שכוחות הביטחון פתחו אמש במצוד אחריו

תושבת תל אביב סיפרה הבוקר לחדשות 13: "אתמול באזור ב-22:50 הייתי מחוץ לחנות בדיזנגוף פינת בר כוכבא. עבר גבר עם חזות ערבית עם טלפון ביד. הוא צילם כל חנות וכל פינה ברחוב. התקשרתי למשטרה. רק אחרי חצי שעה חזר אליי שוטר ושאל אותי: 'את עדיין רואה אותו?' - זה למרות שאמרתי להם שהוא עבר והלך לכיוון הכיכר. ברור שאני לא רואה אותו".

לדבריה, השוטר שאל אותה אם היא התקשרה "כי הוא צילם?". אותה תושבת השיבה בחיוב וטענה כי המוקדן הוסיף ואמר: "אשלח לשם מישהו". עוד אמרה: "אני לא יודעת אם הוא באמת בסוף שלח מישהו".

הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון
הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בתוך כך, תנ"צ חיים בובליל, מפקד מרחב יפתח, אמר הבוקר: "מיד לאחר האירוע אתמול, מהתובנות שלנו שהמחבל נמצא בבריחה מזירת האירוע, הופעלו ברחבי חולון ותל אביב מאות שוטרים ולוחמי מג"ב, בפריסה רחבה לצורך לכידה של המחבל ומאמץ נוסף לתרום לתחושת הביטחון של תושבי אזור חולון ותא. במהלך הלילה התקבלו עשרות דיווחים על אנשים חשודים שעונים לתיאור של המחבל. במאמץ משותף עם השב"כ, לוחמי מג"ב, כוחות סמויים ומיוחדים נבדקו כל הדיווחים".

"בשעה 07:00 התקבל דיווח נוסף מאזרח שיצא מבית כנסת, הלך על דיזנגוף, הבחין בגופת אדם תלוי והזעיק את המשטרה. כוחות שהגיעו למקום הבחינו בגבר שעונה לתיאורו של המחבל כשהוא תלוי. כמה דקות לאחר מכן בוצע זיהוי, התברר שמדובר בגופת המחבל".