הפעוטה נשכחה בתחנת הרכבת - המאבטח נשאר להשגיח

מאבטח בתחנת מרכזית המפרץ בחיפה איתר ושמר על בת השלוש, שנשארה לבדה בתחנה לאחר שמשפחתה עלתה על הרכבת בלעדיה. כעבור כחצי שעה של מאמצים מצד צוות התחנה, שבה המשפחה והתאחדה עם הפעוטה האבודה. "אני שמח שהצלחנו לאחד את הילדה עם משפחתה תוך זמן קצר ושהאירוע הסתיים בשלום"

זמן צפייה: 00:26

פעוטה בת 3 נשכחה ביום חמישי האחרון בתחנת הרכבת מרכזית המפרץ בחיפה, לאחר שהמשפחתה עלתה לרכבת בלעדיה. המאבטחים וצוות העובדים של הרכבת שמרו עליה עד שהגיעו הוריה ואספו אותה מהמקום.

המקרה אירע ביום חמישי שעבר סמוך לשעה 20:00, אז זיהה מאבטח התחנה אבי חייט עגלה שנשכחה באולם התחנה, עם פעוטה כבת שלוש בתוכה. חייט מיהר לוודא כי מצבה הרפואי של הפעוטה טוב, והרגיע אותה עם אוכל ומים שהיו בעגלה שלה. במקביל משפחת הפעוטה, שכבר עלתה על הרכבת דרומה, יצרה קשר עם מוקד הבטיחות של הרכבת, שחיבר אותם מיד מנהל התחנה.

כעבור כחצי שעה, התאחדה הפעוטה מחדש עם משפחתה שחזרה לקחת אותה. "אני שמח שהצלחנו לאחד את הילדה עם משפחתה תוך זמן קצר ושהאירוע הסתיים בשלום", ציין אבי חייט מאבטח התחנה שאיתר ושמר על הפעוטה.

אבי חייט מאבטח התחנה שאיתר ושמר על הפעוטה (מימין) לצד צ'ארלי ששון, מנהל התחנה

צ'ארלי ששון, מנהל תחנת מרכזית המפרץ ומי שתיאם עם המשפחה את החזרתה של הילדה, ביקש לציין: "בחודשי הקיץ חל גידול משמעותי במספר הנסיעות המשפחתיות ברכבת, ואנו ממליצים לפני כל נסיעה להזכיר לכל המשפחה את דגשי הבטיחות: התרחקות מהפס הצהוב, השגחה קפדנית על הילדים בדגש על השהייה ברציפים, עלייה וירידה זהירה מהרכבת וכו'."