כך חברות "תפסו טרמפ" על סערת נסיעת משפחת בנט לחו"ל

חברת התעופה ישראייר וחברת התיירות "קווי חופשה" לא נשארו אדישות לסערה שהובילה נסיעת רעיית רה"מ וילדיו לחו"ל בניגוד להמלצתו של ראש הממשלה והן מצאו דרך מקורית לשווק חופשות

פרסום של ישראייר

אחרי הסערה - הדרך המיוחדת לשווק חופשות: המדינה סערה בעקבות ההודעה אתמול שגילת בנט, רעייתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, החליטה לטוס לחו"ל יחד עם ילדיה וזאת בניגוד להמלצת בעלה רק ביום שישי האחרון במסיבת עיתונאים, שהמליץ לציבור שלא לטוס לחו"ל.

בחברת ישראייר פרסמו היום (חמישי) מודעה שמזמינה את הציבור לרכוש חבילות, אך עשו זאת בדרך מקורית. "הצטרפו למשפחת ראש הממשלה בחו"ל", נכתב במודעה של ישראייר. בחברת התיירות "קווי חופשה" גם ניצלו את ההזדמנות ופרסמו מודעה משלה: "גם אני מתקמבנט על חופשה בחו"ל בדצמבר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בדרך לחובת חיסון: גרמניה הטילה הגבלות על לא-מחוסנים

דיווח: המוסד גייס מדענים איראנים – כדי לחבל במתקני גרעין

ריצה מאסר בעבר על אותה עבירה – ועשה זאת שוב: זהו החשוד שהדביק נשים באיידס

פרסום של קווי חופשה
פרסום של קווי חופשה

בתגובה לביקורת על טיסת בני משפחתו, ראש הממשלה בנט הגיב בפוסט בפייסבוק וכתב: "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. מאז יום שישי למדנו יותר על הוריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש. אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-2-vod-the-main-edition-clips-part-0112212020' autoplay='0' credit='' desc='הדיווח במהדורה על נסיעת גילת בנט וילדיה' poster='' kid='1_y5tyhzef' duration='417']

מסביבת בנט נמסר על המקרה, כי לא קיים איסור יציאה מהארץ, ולכן הטיסה של משפחתו של בנט לא מהווה מעבר על הנחיה - אלא על המלצה. אלא שמדובר בהמלצה של בנט עצמו, ומאחר ומשפחתו לא מקיימת את ההמלצה שלו, הוא ככל הנראה הבין את משמעות הדבר ופרסם בנושא פוסט. חדשות 13 פנו ללשכת בנט ושאלו אם עודד את בני המשפחה לטוס או ביקש למנוע זאת, אך לא נתקבל מהם כל מענה.

כזכור, לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה האמורה בהתאם להנחיות המעודכנות. מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר: "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל".