ריצה מאסר בעבר על אותה עבירה – ועשה זאת שוב: זהו החשוד שהדביק נשים באיידס

דקל ששונקר, בן 31 מדימונה, נידון לפני 5 שנים לכמעט 5 שנות מאסר לאחר שקיים יחסי מין עם שלוש נשים והדביק אותן במחלת מין כשהוא לא עדכן אותן בדבר מחלתו. אתמול הוא נעצר שוב על אותן חשדות והיום הותר שמו לפרסום

זמן צפייה: 02:21

בית המשפט התיר לפרסום היום (חמישי) את שמו של דקל ששונקר בן ה-31 מדימונה שנעצר אתמול, בחשד לעבירות מין בנשים שהכיר ברשתות חברתיות תוך חשד להפצת איידס והאריך את מעצרו בשלושה ימים. החקירה נפתחה בעקבות שתי תלונות שהוגשו למשטרה על ידי נשים מדרום הארץ, לפיהן החשוד סיפק להן סמים וביצע בהן עבירות מין חמורות.

מחקירת המשטרה עולה חשד שישנן נשים נוספות מאזורים שונים ברחבי הארץ, שנפגעו על ידי החשוד שפעל בדפוס פעולה דומה לאורך החודשים האחרונים ופרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשת החברתית, בהם באמתלות שונות חיפש ליצור קשר עם נשים בעלות מצב סוציואקונומי נמוך ופיתה אותן למפגשים עימו באמצעות תשלום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בדרך לחובת חיסון: גרמניה הטילה הגבלות על לא-מחוסנים

כך חברות "תפסו טרמפ" על סערת נסיעת משפחת בנט לחו"ל

דיווח: המוסד גייס מדענים איראנים – כדי לחבל במתקני גרעין

צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש החל מהיום יפעיל קו טלפון שמספרו 053-4918183, והמשטרה קוראת למתלוננות ומתלוננים נוספים ליצור קשר, ולהגיע להגיש תלונתם.

בשנת 2016 נידון ששונקר ל-57 חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון, כאמור על אותן עבירות. השופט שגזר את דינו, צחי עוזיאל, אמר אז בגזר הדין כי לצד חומרת המעשים, "יש להביא בחשבון את נטילת האחריות מצידו של הנאשם".

עו"ד ליאור רונן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את דקל ששונקר מסר בתגובה: "דקל מכחיש את החשדות. בגלל מצבו הרפואי הוא מאושפז בבית חולים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".