לאחר דחיית הערעור: איתן בירן המריא לאיטליה

אחרי 84 ימים בישראל, הילד בן ה-6 שהיה הניצול היחיד מאסון הרכבל חזר עם דודתו איה לביתה, שם הוא יתגורר עם משפחתה סמוך לבית בו גר עם הוריו שנהרגו

איתן בירן

איתן בירן בן ה-6, הניצול היחיד מאסון הרכבל בצפון איטליה, המריא הערב (שישי) יחד עם דודתו איה בירן לאיטליה. בנוסף אליהם, גם בעלה של דודתו, אור ושתי בנותיהם. איתן יגור עימם סמוך לבית הוריו שנהרגו, ובית סבתו וסבו מצד אביו.

פרקליטיה של משפחת בירן, עורכי הדין שמואל מורן ואבי חימי פיקחו מרחוק על הליך החזרת הדרכונים. ממשפחת בירן נמסר כי "אחרי 84 ימים מאז שהורחק מביתו שלא כדין, ישוב כעת איתן לשגרת חייו, לכל המסגרות הרפואיות, הטיפוליות והחינוכיות, לחבריו בשכונה ובבית הספר, לקהילה שבה גדל, ולחתול האהוב שלו אוליבר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"ניסה לגרור אותה לגלגול המוות": צעירה בריטית הותקפה ע"י תנין בזמביה

מעשה סדום, סחר בבני אדם וצריכת זנות: אלה עבירות המין שבהן חשוד חוגג

אחרי 35 שנה: כתב אישום נגד שני חסידי ברלנד בגין רצח הנער ניסים שטרית

כזכור בית המשפט דחה השבוע את הערעור של משפחת פלג, סבו וסבתו מצד אימו, וקבע כי איתן, יוחזר לאיטליה עד ה-12 בדצמבר. פרקליטיה של דודתו, עורכי הדין שמואל מורן ואבי חימי, מסרו: "הגם שמדובר באנחת רווחה, מדובר בסיומו של פרק מצער, ובעיקר מזיק ומיותר עבור איתן הקטן".

"אשר למשפחת פלג, אנו תקווה כי כעת, נוכח מעשיהם, וההשלכות הפליליות של מעשיהם, ומשקבעו שלוש ערכאות שיפוטיות בישראל ושלוש ערכאות שיפוטיות באיטליה כי על איתן לחזור לביתו ולמקום מגוריו הרגיל, יידעו הם להניח לקרבות המשפטיים, לחדול מהקמפיין התקשורתי האגרסיבי והמכפיש ולעצור את דרכם הכוחנית, כדי שאולי, רק אולי, יוכלו הדברים לחזור למסלול אופטימי של שיקום ושל פיוס", הוסיפו עורכי הדין.