השחקן יניב ביטון: "עדיין לא שמענו טיעון הגיוני לריסוק התאגיד"

בכינוס חירום של פורום היוצרים להצלת תאגיד השידור הציבורי, שנמצא תחת איום סגירה, אמר כוכב "היהודים הבאים" שמשודרת בכאן 11 כי "מנסים להציג את התאגיד כבועה אליטיסטית תל אביבית, זה שקר, כמו עוד טענות שיקריות שלהם". השחקנית קרן מור אמרה: "אין גוף שמביא למסך גיוון כזה של קולות"

זמן צפייה: 02:25

כינוס חירום של פורום היוצרים להצלת תאגיד השידור הציבורי, שנמצא תחת איום סגירה, התכנס הבוקר (רביעי) באולם צוותא בתל אביב. בכנס משתתפים כלל עובדי הטלוויזיה, כולל איגודי המפיקים, הבמאים, היוצרים הדוקומנטריים ועוד, במה שמכונה "כינוס חירום לתמיכה בשידור הציבורי".

השחקן יניב ביטון, כוכב הסדרה "היהודים באים" שמשודרת בכאן 11, נשא דברים באירוע ואמר: "עדיין לא שמענו מהממשלה טיעון הגיוני אחד שיסביר לנו למה הם רוצים לרסק את התאגיד. מנסים להציג את התאגיד כבועה אליטיסטית תל אביבית, זה שקר, כמו עוד טענות שקריות שלהם".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2301251150' autoplay='0' credit='' desc='יניב ביטון: "עדיין לא שמענו טיעון הגיוני לריסוק התאגיד"' poster='' kid='1_w5rfvjfv' duration='']

השחקנית קרן מור, שמככבת בסדרה "קופה ראשית" המשודרת בכאן 11, התייחסה גם היא לנושא הגיוון בתאגיד ואמרה: "אין גוף שידור שיש בו מגוון רחב כל כך של עובדות ועובדים, שמייצר כמות גדולה כל כך של תכנים בשפות לרוב, גוף שפונה לכל חלקי החברה. אין גוף שמביא למסך גיוון כזה של קולות, תכנים ועולמות".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2301251149' autoplay='0' credit='' desc='קרן מור: "אין גוף שמביא למסך גיוון כזה של קולות"' poster='' kid='1_cquce3un' duration='']

המחאה הזו מתרחשת על רקע הקולות ההולכים והגוברים בממשלה, לרבות של שר התקשורת שלמה קרעי, לסגור את תאגיד השידור הציבורי. זהו כינוס חירום ראשון לתמיכה בתאגיד מבין כמה שמתוכננים, כאשר ביום ראשון מתוכנן גם כינוס של איגוד העיתונאים.